Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Uli der Pächter
Uli der Pächter
Uli der Pächter
Audiobook20 hours

Uli der Pächter

Written by Jeremias Gotthelf

Narrated by Hans Hafen

Rating: 0 out of 5 stars

()

About this audiobook

Uli der Pächter ist die Fortsetzung von Uli der Knecht. Die Handlung ist im Berngebiet angesiedelt. Uli ist nun mit seinem Vreneli verheiratet und bewirtschaftet einen Pachthof, doch ständig ist er in Sorge, ob er den Pachthof auch zahlen kann. Uli erfährt als Pächter in seinem bäuerlichen Umkreis zwar leidvoll die Schlechtigkeit der Menschen, hat aber auch Helfer in der Not. (Zusammenfassung nach Wikipedia)

LibriVox Aufnahme von Uli der Knecht
LanguageDeutsch
PublisherLibriVox
Release dateAug 25, 2014

More audiobooks from Jeremias Gotthelf

Related to Uli der Pächter

Related audiobooks

Historical Fiction For You

View More

Related articles

Related categories

Reviews for Uli der Pächter

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words