Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Der Regler (Gekürzte Fassung)
Unavailable
Der Regler (Gekürzte Fassung)
Unavailable
Der Regler (Gekürzte Fassung)
Audiobook (abridged)7 hours

Der Regler (Gekürzte Fassung)

Written by Max Landorff

Narrated by Detlef Bierstedt

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Er hat Sekten zerschlagen, Millionendeals eingefädelt und Scheidungskriege beendet: Gabriel Tretjak ist "Der Regler". Für seine mächtigen Auftraggeber regelt er alles: diskret, zuverlässig, ohne moralische Grenzen. Bis die Leichen mit den ausgeschälten Augen auftauchen. Die Spuren der bestialischen Morde führen alle in eine Richtung: zu ihm. Und Tretjak muss erkennen, dass es etwas gibt, was er nicht regeln kann - seine Vergangenheit.
LanguageDeutsch
Release dateNov 20, 2013
ISBN9783732491278
Unavailable
Der Regler (Gekürzte Fassung)

Related to Der Regler (Gekürzte Fassung)

Suspense For You

View More

Reviews for Der Regler (Gekürzte Fassung)

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words