Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Mister Undercover: Wie ich die Hells Angels, Bandidos und ein Heroinkartell unterwanderte
Mister Undercover: Wie ich die Hells Angels, Bandidos und ein Heroinkartell unterwanderte
Mister Undercover: Wie ich die Hells Angels, Bandidos und ein Heroinkartell unterwanderte
Audiobook (abridged)5 hours

Mister Undercover: Wie ich die Hells Angels, Bandidos und ein Heroinkartell unterwanderte

Written by Alex Caine

Narrated by Matthias Christian Rehrl

Rating: 0 out of 5 stars

()

About this audiobook

Über 25 Jahre lang schleuste sich Alex Caine als Informant in kriminelle Gangs ein. Er gab sich als Biker, Fotograf oder Eventveranstalter aus, wurde Mitglied bei den Bandidos, infiltrierte die Hells Angels, legte russischen Mafiosi und einer asiatischen Dealerbande das Handwerk. Für jeden Auftrag zog er um, wechselte seine Identität, manchmal auch seinen Namen. Zum Schein kaufte er große Mengen an Waffen und Drogen, freundete sich mit schweren Jungs an und führte ein gefährliches Leben als V-Mann unter Gangstern. Dieses packende Buch – jetzt in der gekürzten Hörbuchausgabe – ermöglicht einen schonungslosen Insiderblick auf einige große Undercover-Operationen und enthüllt manches, was die Polizei lieber geheim gehalten hätte.
LanguageDeutsch
PublisherRiva
Release dateJul 21, 2011
ISBN9783868831894
Mister Undercover: Wie ich die Hells Angels, Bandidos und ein Heroinkartell unterwanderte
Author

Alex Caine

Alex Caine acts as an adviser on biker investigations and a speaker at police conferences. He is a certified fifth-degree black belt martial artist, recognized by the World Kickboxing Association. His first book was Befriend and Betray.

Related to Mister Undercover

Related audiobooks

Political Biographies For You

View More

Related articles

Related categories

Reviews for Mister Undercover

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words