Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Der Kindlein
Unavailable
Der Kindlein
Unavailable
Der Kindlein
Audiobook15 minutes

Der Kindlein

Written by Ludwig Thoma

Narrated by Gerald Pichowetz

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Er ist aber gar nicht so sanft. Wenn man ihn ärgert, macht er grüne Augen wie eine Katze und sperrt einen viel länger ein wie unser Klaßprofessor.
Der schimpft einen furchtbar und sagt „mistiger Lausbub“, und zu mir hat er einmal gesagt, er haut das größte Loch in die Wand mit meinem Kopf
LanguageDeutsch
Release dateNov 28, 2014
ISBN9783990417683
Unavailable
Der Kindlein
Author

Ludwig Thoma

Ludwig Thoma (* 21. Januar 1867 in Oberammergau; † 26. August 1921 in Tegernsee) war ein deutscher Schriftsteller, der durch seine ebenso realistischen wie satirischen Schilderungen des bayerischen Alltags und der politischen Geschehnisse seiner Zeit populär wurde.

More audiobooks from Ludwig Thoma

Related authors

Related to Der Kindlein

Classics For You

View More

Reviews for Der Kindlein

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words