Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Das Erdbeben in Chili
Das Erdbeben in Chili
Das Erdbeben in Chili
Audiobook40 minutes

Das Erdbeben in Chili

Written by Heinrich von Kleist and Sven Görtz

Narrated by Sven Görtz

Rating: 0 out of 5 stars

()

About this audiobook

Heinrich von Kleist wurde 1777 in Frankfurt (Oder) geboren. Er starb 1811 in Berlin.
Die Novelle Das Erbeben in Chili (1807) erzählt ein bewegendes Einzelschicksal während des katastrophalen Erbebens im heutigen Chile im Jahre 1647. Wieder einmal beweist Kleist seine außergewöhnliche Fähigkeit, bedeutende Themen wie Schicksal, Liebe und Moral in sprachlich origineller Weise berührend zur Darstellung zu bringen.
LanguageDeutsch
Release dateAug 1, 2014
ISBN9783943952216
Das Erdbeben in Chili
Author

Heinrich von Kleist

German writer, 1777-1811

More audiobooks from Heinrich Von Kleist

Related to Das Erdbeben in Chili

Related audiobooks

Related articles

Reviews for Das Erdbeben in Chili

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words