Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe
Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe
Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe
Audiobook23 minutes

Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe

Written by Benedikt Serwas

Narrated by Benedikt Serwas

Rating: 0 out of 5 stars

()

About this audiobook

"In der in Versform gefassten Erzählung begleiten wir Bruder Markus auf seiner Wanderung, die ihn in ein geheimnisvolles Kloster führt. Das Kloster wird von strebsamen Menschen bewohnt, die gleichzeitig Mönche und Ritter zu sein scheinen und das Christentum wohl aus anderen Quellen schöpfen als gewöhnliche Orden. Da Goethe das Gedicht nicht beenden konnte, lässt es uns auf dem höchsten Punkt der Spannung im Vorhof zu dem Geheimsten stehen."
LanguageDeutsch
Release dateFeb 6, 2014
Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe

More audiobooks from Benedikt Serwas

Related to Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe

Related audiobooks

General Fiction For You

View More

Related articles

Reviews for Die Geheimnisse - Johann Wolfgang von Goethe

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words