Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Der schlaue Polizist
Unavailable
Der schlaue Polizist
Unavailable
Der schlaue Polizist
Audiobook7 minutes

Der schlaue Polizist

Written by Karl Albrecht Heise

Narrated by Karlheinz Gabor

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Der frühere Kaiser von Korea hatte sich eine Geheimpolizei eingerichtet, die für Ruhe und Ordnung in der Stadt sorgen musste und Räubereien und Diebstahl verhindern sollte. Aber wie das oft so ist. Die Verbrechen wollten kein Ende nehmen und der Kaiser war recht ärgerlich. Er ließ sich den Obersten der Polizei kommen und machte ihm Vorwürfe. Der Oberste aber verteidigte seine Leute und sagte, sie seien alle tüchtig und geschickt.
LanguageDeutsch
Release dateMay 19, 2018
ISBN9783990754955
Unavailable
Der schlaue Polizist

Related to Der schlaue Polizist

Classics For You

View More

Reviews for Der schlaue Polizist

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words