Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Was Annegret zu helfen fand
Unavailable
Was Annegret zu helfen fand
Unavailable
Was Annegret zu helfen fand
Audiobook43 minutes

Was Annegret zu helfen fand

Written by Anna Schieber

Narrated by Laura Vergada

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Was Annegret zu helfen fand: Fünfundzwanzig Staffeln waren es, die von der Straße zum Haus hinaufführten. Von der fünfundzwanzigsten an ging es in den großen, kühlen Hausöhrn hinein. Links war die Küche, da hatte Annegret eben den Kopf hineingesteckt und hatte Marlene, die große, dicke, gute Marlene, die die Köchin war, in einer dichten Wolke erblickt, schwitzend und schnappend. Sie war am Schmalzauskochen. Das war nichts für Annegret.
LanguageDeutsch
Release dateDec 10, 2018
ISBN9783990850770
Unavailable
Was Annegret zu helfen fand

Related to Was Annegret zu helfen fand

Related audiobooks

Classics For You

View More

Reviews for Was Annegret zu helfen fand

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words