Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Quince Escritores Colombianos
Quince Escritores Colombianos
Quince Escritores Colombianos
Ebook56 pages52 minutes

Quince Escritores Colombianos

Rating: 0 out of 5 stars

()

Read preview

About this ebook

Quince Escritores Colombianos, presenta las biografías de 15 escritores colombianos, las cuales fueron escritas por Luis Carlos Molina Acevedo. Estas biografías fueron publicadas por primera vez en 1995, dentro de la Gran Enciclopedia de Colombia, del Círculo de Lectores.
Las biografías están diseminadas en los Tomos 9 y 10, los cuales están dedicados a las biografías de los autores colombianos. El resto de tomos, abarcan diferentes temáticas sobre Colombia
Las biografías, además de recoger los datos que caracterizan a sus autores, tratan de captar los rasgos esenciales de su personalidad, para hacer más comprensible su producción escrita.

LanguageEspañol
Release dateJun 20, 2015
ISBN9781310310034
Quince Escritores Colombianos
Author

Luis Carlos Molina Acevedo

Luis Carlos Molina Acevedo was born in Fredonia, Colombia. He is Social Communicator of the University of Antioquia, and Masters in Linguistics from the same university. The author has published more than twenty books online bookstores:I Want to Fly, From Don Juan to Sexual Vampirism, The Imaginary of Exaggeration, and The Clavicle of Dreams.Quiero Volar, El Alfarero de Cuentos, Virtuales Sensaciones, El Abogado del Presidente, Guayacán Rojo Sangre, Territorios de Muerte, Años de Langosta, El Confesor, El Orbe Llamador, Oscares al Desnudo, Diez Cortos Animados, La Fortaleza, Tribunal Inapelable, Operación Ameba, Territorios de la Muerte, La Edad de la Langosta, Del Donjuanismo al Vampirismo Sexual, Imaginaria de la Exageración, La Clavícula de los Sueños, Quince Escritores Colombianos, De Escritores para Escritores, El Moderno Concepto de Comunicación, Sociosemántica de la Amistad, Magia: Símbolos y Textos de la Magia.

Read more from Luis Carlos Molina Acevedo

Related to Quince Escritores Colombianos

Related ebooks

Composition & Creative Writing For You

View More

Related articles

Reviews for Quince Escritores Colombianos

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words

    Book preview

    Quince Escritores Colombianos - Luis Carlos Molina Acevedo

    Enjoying the preview?
    Page 1 of 1