Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman: Das Musgrave-Ritual
Unavailable
Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman: Das Musgrave-Ritual
Unavailable
Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman: Das Musgrave-Ritual
Ebook100 pages1 hour

Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman: Das Musgrave-Ritual

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

Sherlock Holmes ist eine der berühmtesten Heldenfiguren der Kriminalliteratur. Diese Reihe wurde nach einer Idee von Sir Arthur Conan Doyle geschrieben. Er schuf mit dem Meisterdetektiv Sherlock Holmes einen unsterblichen Charakter, der auch die rätselhaftesten Kriminalfälle mit Phantasie und Spürsinn löst.


Es kam nur sehr selten vor, dass ich mich wirklich ärgerte. Eigentlich versuchte ich eher Ärger immer aus dem Weg zu gehen, da mich meine sowieso schon zur Anspannung neigenden Nerven, seit meiner Rückkehr aus Afghanistan, schnell erschöpfen ließen. Immer wieder versuchte ich mich deswegen der Ruhe und Entspannung hinzugeben, um den Reizen eines aufregenden Lebens entgehen zu können. Aber das ist gewiss nicht immer leicht, wenn man mit einem Mann wie Sherlock Holmes unter einem Dach zusammenlebt.
LanguageDeutsch
PublisherKelter Media
Release dateFeb 9, 2016
ISBN9783740900120
Unavailable
Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman: Das Musgrave-Ritual
Author

Arthur Conan Doyle

Sir Arthur Conan Doyle (1859–1930) was a Scottish writer and physician, most famous for his stories about the detective Sherlock Holmes and long-suffering sidekick Dr Watson. Conan Doyle was a prolific writer whose other works include fantasy and science fiction stories, plays, romances, poetry, non-fiction and historical novels.

Related to Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman

Titles in the series (27)

View More

Related ebooks

Mystery For You

View More

Related articles

Reviews for Sherlock Holmes 3 – Kriminalroman

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words