Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Una nevicata in montagna
Unavailable
Una nevicata in montagna
Unavailable
Una nevicata in montagna
Ebook242 pages3 hours

Una nevicata in montagna

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

Seguito di Un incendio in montagna
Serie Le montagne, Libro 2

Neve bianchissima, piste perfette ed eleganti hotel attirano gli sciatori esperti e i ricchi nell’esclusivo resort sciistico di Wapiti Creek, ma per Jake Landon e Kurt Carlson l’attrazione è il lavoro. Sciatore principiante, Jake deve gestire una piccola seggiovia ma Kurt ha paura di dover spalare neve tutto l’inverno. Insegnare in una scuola di sci privata è il lavoro dei suoi sogni, ma gli attira le risatine e le strane occhiate dei loro nuovi amici.

Per tutta l’estate Jake e Kurt sono stati da soli in mezzo alla natura. Se Jake voleva nascondere la sua sessualità, non importava. Adesso devono gestire la loro relazione in pubblico, dove i gemelli di cinque anni che hanno adottato Jake come loro compagno di sciate sono una scocciatura, così come il ragazzo delle squadre di pattuglia che ha una cotta per lui. Possibili amici, colleghi sleali e i pericoli della montagna potrebbero voler dire la fine della storia tra Kurt e Jake, ma il pericolo più grande sono loro stessi.

LanguageItaliano
Release dateNov 11, 2014
ISBN9781623806729
Unavailable
Una nevicata in montagna
Author

P.D. Singer

P.D. Singer lives in Colorado with her slightly bemused husband, one proto-adult, and thirteen pounds of cats. She’s a big believer in research, first-hand if possible, so the reader can be quite certain P.D. has skied down a mountain face-first, been stepped on by rodeo horses, acquired a potato burn or two, and will never, ever, write a novel that includes sky-diving.When not writing, playing her fiddle, or skiing, she can be found with a book in hand.

Related to Una nevicata in montagna

Related ebooks

LGBTQIA+ Romance For You

View More

Related articles

Reviews for Una nevicata in montagna

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words