Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Heidi
Unavailable
Heidi
Unavailable
Heidi
Ebook349 pages5 hours

Heidi

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

Heidi nos cuenta la historia de una pequeña huérfana de cinco años a la que su tía Dete tiene que llevar a vivir con su abuelo, un hombre solitario y algo rudo, que vive como un ermitaño en un bonito pueblo, Mayenfeld, de los Alpes suizos. Poco a poco, Heidi se irá ganando el cariño del anciano y de todos los habitantes del valle, entre los que encontrará a Pedro, el joven cabrero del pueblo, su compañero de aventuras. Su vida tranquila y alegre en las montañas se complicará cuando tenga que regresar de nuevo a la ciudad con su tía.

En esta nueva edición reunimos los dos tomos que originalmente componen las aventuras de Heidi: Los años de formación y andanzas de Heidi y Heidi pone en práctica todo lo que ha aprendido.

Heidi le dio fama internacional a su autora Johanna Spyri, una maestra rural que conocía muy bien el mundo de los niños.

Un libro lleno de inocencia, donde se resaltan los valores humanos y el amor hacia la naturaleza.
LanguageEspañol
Release dateJan 9, 2017
ISBN9788416830114
Author

Hans Christian Anderson

Hans Christian Andersen (1805 - 1875) was a Danish author and poet, most famous for his fairy tales. Among his best-known stories are The Snow Queen, The Little Mermaid, Thumbelina, The Little Match Girl, The Ugly Duckling and The Red Shoes. During Andersen's lifetime he was feted by royalty and acclaimed for having brought joy to children across Europe. His fairy tales have been translated into over 150 languages and continue to be published in millions of copies all over the world and inspired many other works.

Related to Heidi

Related ebooks

Children's For You

View More

Related articles

Reviews for Heidi

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words