Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Angelo del Fuoco
Unavailable
Angelo del Fuoco
Unavailable
Angelo del Fuoco
Ebook288 pages3 hours

Angelo del Fuoco

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

Il mio nome è Darcy Anderson e sono maledetta da un potere oscuro: Ogni volta che la mia vita si trova in pericolo, qualcosa dentro me richiama il potere elementare del fuoco per proteggermi. Non riesco a controllarlo.

Una notte, sono stata aggredita in casa mia. Il fuoco… è esploso senza controllo. Sono sopravvissuta a quell’inferno, ma la mia casa è stata rasa al suolo—con dentro i miei genitori.

Non sono stata capace di spiegare alla corte cosa fosse successo, così sono stata condannata a dieci anni di reclusione per omicidio colposo.

Ora sono fuori sulla parola e tutto ciò che voglio, è tornare al mio paese natale per ricostruirmi una vita; ma l’uomo che mi ha aggredito è tornato per finire il lavoro.

Sento il potere crescere in me. Se non riesco a controllarlo, sarà lui a controllare me, distruggendo tutto—e tutti—ciò che amo

LanguageItaliano
Release dateJan 16, 2019
ISBN9781547507245
Unavailable
Angelo del Fuoco
Author

Valmore Daniels

Valmore Daniels has lived on the coasts of the Atlantic, Pacific, and Arctic Oceans, and dozens of points in between. An insatiable thirst for new experiences has led him to work in several fields, including legal research, elderly care, oil & gas administration, web design, government service, human resources, and retail business management. His enthusiasm for travel is only surpassed by his passion for telling tall tales.

Read more from Valmore Daniels

Related to Angelo del Fuoco

Related ebooks

Fantasy For You

View More

Related articles

Reviews for Angelo del Fuoco

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words