Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Um motivo para viver
Unavailable
Um motivo para viver
Unavailable
Um motivo para viver
Ebook189 pages2 hours

Um motivo para viver

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

ackson Beaumont era um homem musculoso e muito atraente, um ex-membro do Corpo de Operações Especiais da Marinha, que exercia agora a profissão de guarda-costas. Quando aceitou o seu primeiro caso nunca supôs que seria o último.
Madeline Parmentier, também conhecida como a Viúva Negra, tinha os seus próprios planos e não estava disposta a permitir que o seu encantador guarda-costas os arruinasse.
A função dele era proteger o "falecido" juiz Lamar Parmentier. O que Jack nunca imaginou foi que a jovem e irresistível viúva do juiz viesse a revelar-se um autêntico desafio... e uma verdadeira tentação. A fascinante e enigmática Maddie parecia tê-lo enfeitiçado apenas com o olhar. Jack só esperava que Maddie não se transformasse em alguém por quem valesse a pena morrer...
LanguagePortuguês
Release dateMar 1, 2018
ISBN9788491709565
Unavailable
Um motivo para viver
Author

Kate Hoffmann

Kate Hoffmann has written over 70 books for Harlequin, most of them for the Temptation and the Blaze lines. She spent time as a music teacher, a retail assistant buyer, and an advertising exec before she settled into a career as a full-time writer. She continues to pursue her interests in music, theatre and musical theatre, working with local schools in various productions. She lives in southeastern Wisconsin with her cat Chloe.

Related to Um motivo para viver

Titles in the series (100)

View More

Related ebooks

Romance For You

View More

Related articles

Reviews for Um motivo para viver

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words