Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Deusa de Troia
Unavailable
Deusa de Troia
Unavailable
Deusa de Troia
Ebook432 pages6 hours

Deusa de Troia

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this ebook

AUTORA PREMIADA DO THE NEW YORK TIMES, P. C. CAST CONTINUA A SÉRIE GODDESS COM MAIS UM FANTÁSTICO LIVRO

As deusas Hera, Atena e Vênus entraram na Guerra de Troia, presenciando uma devastação sem precedentes. Tudo por causa dos tolos egos masculinos. O pior de tudo é a presença do belo e arrogante Aquiles, o lendário guerreiro grego, cujos poderes o fizeram praticamente indestrutível. Para acabar com a Guerra, elas precisam achar uma maneira de detê-lo. No entanto, a única maneira de cessar sua sede de batalha é encontrar algo que o distraia. Algo muito mais prazeroso que o mero combate.

Kat é uma bela garota do século XXI. Para as deusas, ela seria perfeita para seduzir Aquiles e, assim, impedir a invasão grega. Quando ela e sua amiga, Jacky, morrem em um acidente de carro ao saírem de uma festa, as deusas transportam seus espíritos para os corpos de uma princesa de Troia e de sua serva. Conseguirá Kat acalmar a épica raiva de Aquiles? Conseguirá fazê-lo retirar-se, junto com seus Mirmidões, do campo de batalha, dando, assim, um fim ao cerco a Troia?
LanguagePortuguês
Release dateNov 11, 2013
ISBN9788542800630
Unavailable
Deusa de Troia
Author

P. C. Cast

P.C. Cast was born in the Midwest, and grew up between Illinois and Oklahoma, which is where she fell in love with Quarter Horses and mythology (at about the same time). After high school she joined the United States Air Force. After her tour in the USAF, she taught high school before writing full time. Ms. Cast is a New York Times Best-Selling author and a member of the Oklahoma Writers Hall of Fame. Ms. Cast lives in Oklahoma.

Read more from P. C. Cast

Related to Deusa de Troia

Related ebooks

Erotica For You

View More

Related articles

Reviews for Deusa de Troia

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words