You are on page 1of 11

hablamos con...

inma arroyo
se est formando satisfaccin, ofrece la oportunidad de compartir en grupo un proyecto artstico y ayuda al joven a organizarse el tiempo y planificarse de forma adecuada su tiempo de estudio. Hemos comprobado, tras hablar con varios padres, cmo coralistas que dejaban el coro porque crean les quitaba tiempo para sus estudios, que el tiempo que quitaban al coro lo emplean en consumir televisin, juegos de vdeo, excesivas horas en la calle y el problema en lugar de solucionarse se agravaba Crescendo coinciden coralistas desde 12 aos hasta 20, esto es alumnos desde 1 de ESO hasta universitarios y a todos ellos el coro les ha ayudado a organizarse mejor el tiempo y a mejorar su rendimiento acadmico. Otro de los temas que preocupa a los educadores es el carcter individualista que muestran los jvenes. El coro puede considerarse un elemento socializador? La msica, desde los orgenes de la civilizacin, ha estado ntimamente ligada a la interpretacin en grupo. Hombres y mujeres de todos los pueblos se han reunido para cantar, tocar instrumentos y bailar, formando conjuntos que con el transcurrir de los siglos se han convertido en los actuales coros u orquestas El coro como actividad musical participa de esa tradicin profundamente socializadora. Al cultivar y exigir por su propia naturaleza la coordinacin en tiempo real entre todos los alumnos y alumnas del grupo, ya sea en actividades de interpretacin vocal, de movimiento o de danza, el coro favorece y garantiza el trabajo en grupo, frente al trabajo individual que caracteriza el estudio del resto de las materias. Los nios, adolescentes o jvenes que cantan con sus compaeros y compaeras, aprenden a escucharse y a sentirse a s mismos tanto como a los dems, lo que desarrolla en ellos de forma automtica la valoracin del grupo como actor y el respeto a todos los compaeros en la tarea que les es comn.

l coro es una alternativa Muy interesante que proporciona en sa persona que se est forMando satisfaccin, ofrece la oportunidad de coMpartir en Grupo un proyecto artstico y ayuda al joven a orGanizarse el tieMpo y planificarse de forMa adecuada su tieMpo de estudio. en la fotoGrafia el coro despus de su participacin en el concurso de "la antiGua" en zuMarraGa donde consiGui el priMer preMio.

En el paso existente entre la niez y la adolescencia, entre los estudios de primaria y secundaria hay una preocupacin genrica sobre las actividades que se les puede brindar a estos jvenes. El coro es una alternativa al tiempo libre? Es compatible participar en un coro y llevar adelante los estudios acadmicos? Es importante sealar que nuestros adolescentes no cuentan con excesivas alternativas de tiempo libre adecuados y el no contar con una referencia importante para el tiempo libre puede generar actitudes y conductas negativas. Si la juventud no posee opciones que le permitan poner en prctica sus potencialidades y el dinamismo que tiene, existe mayor probabilidad de convertirse en una poblacin de riesgo que puede ser afectada por cualquier problema, como es el caso del uso de drogas u otros al que el adolescente est expuesto. El coro es una alternativa muy interesante que proporciona en esa persona que

La creatividad es otro aspecto importante en la educacin actual. Se potencia esta materia dentro de coro? El desarrollo de los medios audiovisuales a lo largo del siglo XX ha tenido consecuencias algunas veces no muy positivas para el desarrollo de las capacidades musicales. Cada vez se canta menos porque la radio, la televisin, los discos, y ahora los reproductores de archivos informticos de sonido, ocupan e invaden nuestra vida cotidiana. En este sentido, el coro resulta muy importante para fomentar la creatividad de los coralistas La msica coral es una apuesta firme para conseguir importantes logros creativos por parte de nuestros alumnos. En coro se puede: cantar en grupo, grabar msica original, escenificar la msica, trabajar directamente con compositores, unir la msica a otras artes y, al mismo tiempo, educar a estos nios y jvenes como consumidores, haciendo que sean oyentes crticos.

Es verdad que los jvenes que participan en una agrupacin coral tienen unos mejores resultados acadmicos? La universalizacin de la educacin musical en Hungra hace unas dcadas di pie a un experimento que mostr estadsticamente cmo los alumnos mejoran su puntuacin media en todas las materias cuando dedican ms tiempo a la Msica. Se ha demostrado suficientemente que la Msica desarrolla la atencin, la concentracin, la memoria, la tolerancia, el autocontrol, la sensibilidad; que favorece el aprendizaje de las lenguas, de las matemticas, de la historia, de los valores estticos y sociales; que contribuye al desarrollo intelectual, afectivo, interpersonal, psicomotor, fsico y neurolgico. En el grupo de mayores de

Crescendo se ha convertido en una referencia coral, ya no solamente dentro del Pas Vasco, si no tambin a nivel internacional. El ltimo Libro Cd editado por Crescendo est siendo solicitado de lugares tan diferentes como Japn, Estados Unidos, Venezuela, Suecia Cal es la frmula para poder progresar y crecer al mismo tiempo? Para que un coro funcione es necesario que se dote de unos mecanismos que le permitan consolidarse y evolucionar, no basta con grandes dosis de voluntarismo. En la sociedad actual el joven influenciado en gran manera por la televisin no es fcil que se acerque al mundo de los coros, por otro lado cuando se tiene oportunidad de conocer esta actividad en muchas ocasiones no se da con el espacio ms adecuado por lo que el joven no tiene la oportunidad de averiguar lo gratificante que puede ser la msica coral en un espacio adecuado. En este sentido en los ltimo aos se aprecia como muchas agrupaciones corales van

desapareciendo y otras muchas se mantienen por pura inercia no ofreciendo una verdadera opcin musical. Crescendo ofrece una completa y secuenciada formacin musical impartida por grupo de profesionales y rodeada de actividades que motivan y que sirven como superacin, de abordar nuevos retos que, en definitiva, son medios para que el joven msico integrante de estas agrupaciones corales sientan la msica como algo cercano, suyo, algo del que l es el protagonista directo.

uy Maneveau, profesor de la universidad de pau, es uno de los Grandes de la Msica conteMpornea en francia y con el que heMos realizado varios proyectos. con l aprend entre otras cosas que ensear a escuchar plenaMente la Msica puede llevar a una Mejor coMunicacin con nuestros seMejantes.

Gazteen izaera indibidualista da hezitzaileen beste kezka nagusietako bat. Abesbatza sozializazio-funtziorik betetzen al du? Musika talde-lanari lotua egon da betidanik, zibilizazioaren sorreratik bertatik: herri guztietako gizon-emakumeak kantatzeko, dantzatzeko, musika jotzeko, taldeka bildu izan dira. Egungo abesbatzak eta orkestrak talde horien ondorengoak dira. Abesbatzak tradizio sozializatzailea du, beraz. Jardueraren izaerak berak horretan laguntzen du: ikasleak denbora errealean koordinatu behar dira, bai ahozko lanean, bai mugimenduan edo dantzan. Hori horrela, gainontzeko ikasgaiek lan indibiduala eskatzen duten bitartean, abesbatzak talde-lana sustatzen du. Haur eta gazteek bai norbera bai ondokoa sentitzen eta entzuten ikasten dute, eta horrela taldea baloratzen eta taldekideak errespetatzen ikasten dute.

Sormena ere garrantzizkoa da egungo heziketan. Abesbatzan horren sustapenik egiten al da? XX. mendean ikusentzunezkoen garapenak zenbait ondorio izan ditu musika-gaitasunaren garapenean. Irratiak, telebistak, diskak eta mp3ak gure egunerokotasunean sartu direnez geroztik, gero eta gutxiago abesten dugu. Abesbatzak sormena sustatzen du: taldeka kantatu daiteke, musika originala grabatu, musika antzeztu, zuzen-zuzenean musika-egileekin lan egin, musika eta beste arteak lotu, Musikaren kontsumitzaileak ere hezten ditugu, haurrak entzule kritikoak izan daitezen.

rescendo ofrece una coMpleta y secuenciada forMacin Musical iMpartida por Grupo de profesionales y rodeada de actividades que Motivan y que sirven coMo superacin, de abordar nuevos retos que, en definitiva, son Medios para que el joven Msico inteGrante de estas aGrupaciones corales sientan la Msica coMo alGo cercano, suyo, alGo del que l es el protaGonista directo. en la fotoGrafia con javier barden. binGen Mendizabal, Mariano barroso, tras la Grabacin de la banda sonora de la pelcula "los lobos de WashinGton"

inmarekin hizketan...
Haurtzarotik nerabezarorako bidean kezkak sortzen dira gaztetxoei eskaintzen zaizkien jarduerei buruz. Abesbatza aisialdirako alternatiba al da? Abesbatza eta ikasketak bateragarriak al dira? Nerabeek aisialdirako alternatiba egoki gutxi dute. Erreferentzia garbirik gabe jarrera eta jokabide desegokiak sor daitezke; beren ahalmenei eta dinamismoari aterabidea emateko aukerarik gabe, arriskuak areagotu daitezke: bai drogen arriskua eta bai bestelakoak. Abesbatza alternatiba interesgarria da: gazteari atsegina eta satisfazioa ez ezik proiektua artistikoa taldearekin partekatzeko aukera ematen diolako, eta lagundu ere lagundu egiten diolako bere denbora antolatzen, baita ikasketa-denbora ere. Ikasketei denbora kentzen zielakoan, abesbatza utzi ondoren, abeslari batzuen gurasoek esan digute lehen abesbatzari ematen zioten denbora telebistari ematen ziotela gero, edo telebistari, edo bideo-jolasari, edo kalean egoteari Arazoa konpondu ez, baizik eta areagotu egiten zen. Egia al da abesbatzako neskamutilek emaitza akademiko hobeak lortzen dituztela? Hungarian, orain dela hamarkada batzuk, musika-hezkuntza orokortu zenean, esperimentu bat egin zuten eta estatistika bidez frogatu zuten musikari denbora gehiago emanez gero haurrek batez besteko puntuazioa hobetzen zutela ikasgai guztietan. Musikak arreta, kontzentrazioa, memoria, tolerantzia, auto-kontrola eta sentsibilitatea garatzen ditu; hizkuntzaren ikasketa errazten du, matematikarena, historiarena,; balio estetiko eta sozialak bultzatzen ditu eta pertsonaren garapen integrala sustatzen du: intelektuala, afektiboa, pertsonartekoa, psikomotorea, fisikoa eta neurologikoa. Crescendo abesbatzako gaztetxoen taldean 12 eta 20 urte bitarteko abeslariak daude: DBHkoak eta unibertsitatekoak. Abesbatzak denbora hobeto antolatzen eta eskola errendimendua hobetzen lagundu die.

Crescendo taldea erreferentea da abesbatzen artean, bai Euskal Herrian eta bai nazioartean. Taldeak argitaratu duen liburua Japonetik eskatu dute, Estatu Batuetatik, Venezuelatik, Suediatik Posible al da haztea eta aldi berean kalitatean aurrera egitea? Abesbatzak funtzionatuko badu, taldea sendotzeko eta eboluzionatzeko mekanismoak behar dira. Boluntarismoa ez da nahikoa. Egungo gazteak telebistaren eraginpean bizi dira eta zaila da abesbatzen mundura hurbiltzea. Bestalde, jarduera hau ezagutzeko aukera dutenean ere, ez da normalean espazio egoki batean izaten. Hori horrela, azken urteetan zenbait talde desagertu dira eta beste hainbat inertzia hutsagatik mantentzen dira. Zaila da egoera horretan benetako aukera bat eskaintzea. Crescendo taldeak musikaheziketa osoa eta sekuentzializatua eskaintzen du, profesional talde sendoa eta ekintza osagarri eta motibagarriak. Proiektuak erronka berriei aurre egiteko aukerak sortzen ditu, abesbatzetako musikari gazteek musika hurbil-hurbiletik sentitzeko eta lehen protagonista beraiek direla sentitzeko.

s iMportante sealar que nuestros adolescentes no cuentan con excesivas alternativas de tieMpo libre adecuados y el no contar con una referencia iMportante para el tieMpo libre puede Generar actitudes y conductas neGativas. si la juventud no posee opciones que le perMitan poner en prctica sus potencialidades y el dinaMisMo que tiene, existe Mayor probabilidad de convertirse en una poblacin de riesGo que puede ser afectada por cualquier probleMa, coMo es el caso del uso de droGas u otros al que el adolescente est expuesto. el coro es una alternativa Muy interesante coMo lo ha deMostrado el trabajo coral desarrollado por alberto Grau y Maria Guinard entoda sudaMrica en la fotoGrafia los coMpositores y directores venezolanos en un taller realizado para los coralistas de crescendo

l coro resulta Muy iMportante para foMentar la creatividad de los coralistas. la Msica coral es una apuesta firMe para conseGuir iMportantes loGros creativos por parte de nuestros aluMnos. en coro se puede: cantar en Grupo, Grabar Msica oriGinal, escenificar la Msica, trabajar directaMente con coMpositores, unir la Msica a otras artesen la fotoGrafa superior un MoMento del estreno de la obra "donibane san juan", preMio de coMpo sicin en el certaMen internacional de tolosa y coMpuesta por inMa arroyo

Coordinacin Centros Crescendo-Ikastetxearen arteko harremanak


LUIS DORAO UNAMUNO Milagros Aranes Ana San Vicente - Isabel Bravo Esther Estibalez - Carmelvi Gmez Maika Prosa - Carlos Aisa Teresa Romero - Yolanda Barrios

KARLOS EGINO

directora INMA ARROYO zuzendaria


FORMACION Profesora superior de pedagoga musical, profesora de teora de la msica, repentizacin, transporte y acompaamiento, pianista y directora de coro. CREACION Fundadora del proyecto de pedagoga musical Crescendo y de los coros Luis Dorao, Miguel de Unamuno, Armentia, Lope de Larrea, Aniturri, Umandi, Barrutia, Ibaiondo, San Martn, Abendao, Eguzkilore, Mendebaldea, Odn de Apraiz y Toki Eder. Miembro fundador del coro de msica contempornea Cluster Cmara dirigido por Juanjo Mena. PREMIOS Ganadora del primer premio de XII PREMIO de COMPOSICIN Tolosa 99. Premio AMPEA 2004 a la mujer profesional de Alava. Nominada al Celedn de Oro 2006 Nominada al premio Mateo Moraza 93 por la labor musical desarrollada en la provincia de Alava. PUBLICACIONES Ha publicado libros para escuelas de msica y conservatorios CURSOS Directora general del curso de formacin para directores infantiles organizado por la Federacin de Coros de Euskalherria. Colaboradora musical habitual del Departamento Municipal de Educacin de Vitoria-Gasteiz. Ha estrenado numerosas obras de compositores contemporneos FORMAZIOA Musika pedagogiako goi mailako irakaslea, piano-jotzailea eta abesbatzako zuzendaria. SORTZAILEA Crescendo musika pedagogiako proiektuaren eta Luis Dorao, Miguel de Unamuno, Armentia, Lope de Larrea, Aniturri, Umandi, Mendebaldea, Odon de Apraiz, Barrutia, Ibaiondo, San Martn, Abendao eta Eguzkilore abesbatzen sortzailea da. Cluster Cmara musika garaikideko (Juanjo Mena da zuzendaria) abesbatzako kide sortzailea da. SARIAK Arabako emakume profesionalarentzako AMPEA 2004 saria. Tolosa 99 Konposizioko XII. Sariketako lehen saria irabazi zuen. Mateo Moraza sarirako saridungai izendatu zuten, Araban musikaren arloan egindako lanagatik. Celedon de Oro sarirako izendatu zuten 2006an. ARGITALPENAK Liburuak argitaratu ditu musika eskola eta kontserbatorioetarako. Gasteizko Udalaren Hezkuntza Sailaren musikaren arloko ohiko kolaboratzailea da. IKASTAROAK Euskal Herriko Abesbatzen Federazioak antolatzen duen haurren zuzendariak prestatzeko ikastaroko zuzendari nagusia da. Gasteizko Udalaren Hezkuntza Sailaren musikaren arloko ohiko kolaboratzailea da. Konpositore garaikideren obrak estreinatzen du.

ARMENTIA Iaki Lauzirika Ane Muoa - Maite Santa Mara Patxi Fuertes UMANDI - MENDEBALDEA Milagros Arrizabalaga Yolanda Soria Itxiar Barrenetxea - Beatriz Saenz LOPE DE LARREA - ANITURRI Loli Irizar - Arantxa Ohiarbide Gurutze Perez de Arenaza Amaia Garriz - Marilu Romano ODON DE APRAIZ Kontxi Diaz de Cerio Mertxe Grrate - Conce Alfajeme TOKI EDER Itziar Irazabal - Marian Montsalve Karmele Martnez - Petrike Sanz Julia Iglesias IBAIONDO Amelia Alonso M Carmen Jimnez Mara Daz - Olatz Oleaga BARRUTIA Lucas Etxebarria M Mar Lpez Ipia Eguzki Ruiz de Infante Blanca Daz de Mendibil

DISENUA DIFUSIOIA GESTIOIA


argazkia-bideoa kartelak-aldizkariak-web

DISEO DIFUSIN GESTION


fotografa-video cartelera-revistas-web

esde la Asociacin Musical Crescendo apostamos por la enseanza musical de calidad, esforzndonos por que el alumno pueda disponer de los medios educativos necesarios para que pueda comprender y disfrutar mejor de la msica, por lo que a partir del curso que viene, y, con el fin de conseguir llegar a la mayora de coralistas, la imparticin de esta materia ser BECADA al 100%. Esta posibilidad de poder ofertar becada esta enseanza se debe al esfuerzo organizativo que desde Crescendo se ha realizado dado que entendemos como necesario que la mayora de los coralistas de Crescendo tengan una bsica y slida formacin de Lenguaje Musical, que a medio plazo se considerar obligatoria. IMPARTICION LENGUAJE MUSICAL A PARTIR DEL CURSO 2009-2010 Se considera bsico y slido 2 cursos de lenguaje musical Se crea un programa bi anual para que las clases de lenguaje se impartan el mismo da y a la misma hora (planteamiento que ayuda a las familias a organizarse mejor) Las clases sern impartidas por Inma Arroyo en un nica sesin semanal de 2 horas y sin deberes para casa. (planteamiento que ayuda a los alumnos) Podrn acceder los nacidos en el ao 1999 o anteriores De forma cclica cada 2 aos se abrir matrcula becada 100% bianual para alumnos Crescendo. Da: Mircoles de 5:30 a 7:30. Lugar: Saln de actos del colegio Luis Dorao Se establece un nmero mximo de alumnos. La admisin se realizar por orden de inscripcin. Se comunicar la admisin de la solicitud antes del 30 de mayo. Se extender certificado de haber cursado estos dos niveles cuando la asistencia al final del 2 curso haya sido al menos del 90%

rescendo Musika Elkartean kalitatezko musika irakaskuntzaren aldeko apustua egiten dugu ikasleak musika ulertzeko eta musikarekin atsegin hartzeko behar dituen hezkuntz bitartekoak bere esku jartzeko ahaleginak eginez, eta horretarako, datorren ikasturtetik aurrera Musika Lenguaiako ikasketak DOAN eskainiko ditugu. Crescendotik egindako antolaketa ahaleginari esker eskaini ahal izango ditugu doan ikasketa hauek, uste baitugu Crescendoko abeslari gehienek Musika Lenguaiaren oinarrizko formakuntza sendoa izatea beharrezkoa dela, eta beraz, epe ertainean, derrigorrezkoa izango baita.

ANA EGINO Grupos iniciacin Hasierako mailak

PURI Sta MARIA Tcnica vocal Ahots teknika

2009-2010 IKASTURTETIK AURRERA MUSIKA LENGUAIAKO ESKOLAK Musika Lenguaiako 2 kurtso oinarri sendotzat jotzen dira. Bi urteko programa bat sortzen da lenguaiako eskolak egun eta ordu berean eman daitezen. (Familiei errazago antolatzen laguntzeko planteamendua.) Eskolak Inma Arroyok emango ditu astean 2 orduko saio bakar batean, eta etxerako lanik gabe. (Ikasleen lagungarri den planteamendua.) 1999 urtean edo aurrekoetan jaiotakoek parte hartu ahal izango dute. Bi urtero, ziklikoki, Crescendoko ikasleei bi urteko matrikula doan egiteko aukera emango zaie. Eguna: Asteazkenak, 5:30etatik 7:30etara. Tokia: Luis Doraoko bilera aretoa. Gehienezko ikasle kopuru bat ezarriko da. Izen ematearen ordenaren arabera egingo dira ikasleen onarpenak. Maiatzaren 30a baino lehen jakinaraziko da onartutako ikasleen zerrenda. Bi maila hauetan ikasketake egin izanaren ziurtagiria emango da, baldin eta 2. kurtsoaren amaieran gutxieneko asistentzia %90ekoa izan bada.

IKER Rz ALEGRIA Piano Pianoa

Asistentes
Oihane Uriarte - Bea Barbudo Estitxu Saez de Castillo Maddalen Zabala Beatriz Martnez de Zuazo Ane Iturrioz - Estitxu Garrido Puy Ovalle - Noelia Reurich

NOEMI TORRES Danza y expresin Gorputz adierazpena

Laguntzaileak
Iratxe Gonzlez de Viaspre Mikel Fernndez de Aastro Jon Ander Elosegi - Patricia Sez Joseba Lpez

Monitores
Araiz Zarain - Jenny Castro

MAGDALENA MILANO Danza africana Afrikako dantza

ren adierazpena eraman genuen, baita gure nortasun ezaugarriak ere. Halaber, besteen kultura baloratzen ikasi genuen. Graz hiria abesbatzentzako agertoki erraldoia izan zen: antzokiak, unibertsitatea, eraikin esanguratsuak, biltzar-jauregia, kaleetako oholtzak Espazio guztiak batasunaren indarra esperimentatzeko... abesbatza hori baita, bai norberaren nortasuna eta bai elkarrekikotasuna bultzatzeko indarra.

olimpiadas corales "AUSTRIA 2008"

URREZKO DIPLOMA
Musika erlijiosoa Minoritensaaleko elizan izan zen. Hainbat herrialdeetatik etorritako taldeek parte hartu zuten: Erdialdeko eta Ekialdeko Europatik, Txinatik, Japonetik, Afrikatik edo Hegoamerikatik. CRESCENDO ere bertan egon zen musikaltasun handiko partitura modernoekin: Debussyren Nol des enfants qui nont plus de maison, Kostiainen-en Jacobim Pojat abesti modernoa, Rutter-en Rock a my soul eta Sarasolaren Pater noster. Hori horrela, abesbatzak URREZKO DIPLOMA eskuratu zuen eta finalean parte hartzeko aukera irabazi. OLINPIADETAKO ZAZPIGARREN POSTUA lortu zuen. Gazteen kategorian, Grazeko Unibertsitateko Areto Nagusian, CRESCENDO abesbatzak honako kantu hauek abestu zituen: Tomas Garbizuren Pasaian

ntre el 7 y el 16 de julio el coro Crescendo-Luis Dorao realiz un viaje cuyo objetivo ms importante el de tomar parte en las OLIMPIADAS CORALES que se celebraron en la ciudad austriaca de Graz.. En estas Olimpiadas tuvimos la oportunidad de conocer a coros de los cinco continentes. Ms de 400 coros, 14.000 coralistas en 28 modalidades diferentes, tomamos parte en esta importante cita coral, agrupaciones elegidas por la organizacin por su contrastada calidad. Por medio de este encuentro cultural llevamos las seales de nuestra Cultura, la esencia de nuestra identidad a otros y aprendemos a valorar las de los dems.

DIPLOMA DE ORO EN MUSICA RELIGIOSA


En la iglesia de Minoritensaal tuvo lugar la modalidad de Msica Religiosa. Coros provenientes de Europa Central y del Este, de China, Japn, Africa, Sudamrica cantaron en esta apartado lo mejor de su repertorio. CRESCENDO

interpret unas partituras muy actuales rebosantes de musicalidad, Nol des enfants qui nont plus de maison de Debussy, la contempornea Jacobim Pojat de Kostiainen, el Rock a my soul de Rutter junto al Pater noster de Sarasola le otorgaron al coro vitoriano un DIPLOMA de ORO y el paso a la final donde consigui un SEPTIMO puesto OLIMPICO. En la modalidad juvenil CRESCENDO interpret en el Aula Magna de la Universidad de Graz las obras Pasaian Xexenak de Toms Garbizu, Zai itxoiten de Javier Busto, Aglepta de Arne Melns y Plink Plank Plunk de Leroy Anderson. En esta modalidad el coro vitoriano obtuvo un DIPLOMA DE PLATA. Tras la competicin juvenil Crecendo tomo parte en la modalidad de Msica Coral Popular en esta ocasin en el Teatro Orpheum. Guitarras elctricas, bajos, bateras se fundieron con los cientos de coralistas que participaron en esta modalidad. Crescendo Luis Dorao interpret Let it be de Lennon / McCartney, Adiemus de K. Jenkins, Keren

Or popularizada por Noa y Cabaret armonizada por J. Kander, obteniendo otro DIPLOMA DE PLATA. Crescendo fue elegido por los directores artsticos de las Olimpiadas para participar en el CONCIERTO DE GALA que se llevo adelante en Landhausinnenhof edificio del Renacimiento Austriaco.

LUCERNA- GRAZ VENECIA-FLORENCIA CARCASSONNE


Adems de la participacin en este importante encuentro coral la gira se complement con la visita a algunas de las ciudades ms importantes europeas La gira tuvo su primera parada en Lucerna una de la ciudad ms bellas de Suiza situada en el extremo oeste del lago de los Cuatro Cantones, justo donde surge la vigorosa corriente del Reuss. Despus de este pequeo descanso y tras cruzar Alemania nos dirigimos a la ciudad Olmpica, Graz, segunda ciudad ms

importante de Austria. En el camino de vuelta estuvimos en VENECIA una de las ciudades ms evocadoras de Europa, la ciudad de los canales, asociada ntimamente a personajes como los Bellini, Giorgione, Tintoretto, Tiziano, Vivaldi o Marco Polo, FLORENCIA lugar donde se hallan las huellas de personajes como Dante o Miguel ngel y CARCASSONNE especialmente atractiva por su vieja villa fortificada Las Olimpiadas Corales nos han dado un nuevo impulso; hemos realizado conciertos preciosos llenos de magia, hemos hecho amigos de todos los rincones del mundo, hemos visto otras formas de entender la msica coral. Ha sido una experiencia muy especial que nos ha llenado de orgullo, de satisfaccin porque nos ha certificado que el mundo coral en un coro como CRESCENDO es una de las actividades ms gratificantes que se pueden realizar.

ztailaren 7tik 16ra bitartean CrescendoLuis Dorao abesbatza Austriako Graz hirira abiatu zen; izan ere, 10etik 14ra bitartean, Abesbatzen arteko Olinpiadetan parte hartu behar baitzuen. Olinpiadetan bost kontinenteetako abesbatzak ezagutzeko aukera izan genuen. 400 abesbatza baino gehiagok, 14.000 abeslari 28 modalitate desberdinetan hartu zuen parte, den-denak kalitate maila altukoak. Topaketa hauetara gure kultura-

Xexenak, Javier Bustoren Zai itxoiten, Arne Belnsen Aglepta eta Leroy Andersonen Plink Plan Plunk. Modalitate honetan Gasteizko abesbatzak ZILARREZKO DIPLOMA eskuratu zuen. Gazte lehiaketa amaitutakoan, Crescendo abesbatza gazteak Musika Koral Herrikoiaren modalitatean parte hartu zuen, Orpheum Antzokian. Gitarra elektrikoak, baxuak eta bateriak abesbatzetako ehunka ahotsekin batu ziren bertan. CrescendoLuis Dorao abesbatzak honetan ere ZILARREZKO DIPLOMA eskuratu zuen. Honako abesti hauek interpretatu zituen: Lennon eta McCartney-ren Let it be, K. Jenkins-en Adiemus, Noa-k ospetsu bihurtu duen Keren Or kanta eta K. Jenkins-ek harmonizatutako Cabaret. Olinpiadetako zuzendari artistikoek CRESCENDO hautatu zuten Galakontzertuan parte hartzeko. Gala Landhausinnenhof eraikinean ospatu zen, Austriako Errenazimentuko eraikin polit batean.

LUCERNA- GRAZ VENECIA-FLORENCIA CARCASSONNE


Abesbaztzen arteko parte hartuz gain Europako hiri oso garrantzitsuak ezagutu genituen Lehen helmuga Suitzako Luzerna hiri polit-polit hau izan zen. Luzerna Lau Kantoietako lakuaren mendebaldeko muturrean dago, Reuss ibaiaren ur-korrontea sortzen den lekuan bertan. Hor atseden txiki bat hartu ondoren, Alemania zeharkatu eta Graz hiri olinpikora heldu ginen, Austriako bigarren hiri nagusira, alegia. Gasteizerako itzulian VENEZIAn egon ginen, Europako hiri gogoangarrien hau bisitatuz: kanaletako hiria, Bellini, Giorgione, Tintoretto, Tiziano, Vivaldi edo Marco Polo-ren bizilekua. Gero Dante, Miguel Angel eta Carcassonne-ren hirian, FLORENTZIAn, egon ginen, bertako hiri gotortua ikusten. Abesbatzen Olinpiadak indarberritu gaitu. Kontzertu ederrak egin ditugu, magiaz betetakoak. Mundu osoko lagun berriak ezagutu ditugu eta abesbatzak ulertzeko era ezberdinak ikusi ditugu. Esperientzia berezia izan da, harro egoteko modukoa, eta aberasgarria, CRECENDO bezalako abesbatza batean parte hartzea aberastasuna dela ikusi dugulako

PRENTSAURREKOA
eduki-multzo programatu dira. 25 kontzertuetara 3.341 ikasle joango dira. Eskaintza egonkorra osatzeko eta inguruan sortzen diren kalitatezko ekimenak alferrik ez galtzeko hirugarren eduki-multzoa sortu zen: Klasedun musika. Hiri hezitzailearen ideian sakontzea da asmoa. Ideia horren arabera, hiriak berak era kontziente eta arduratsuan bere gai hartzen du bertan bizi diren pertsonen garapenaren eta formazioaren helburua. Hirugarren multzo honetan bi eskaintza dago: bata ikastetxeetako ikasleei zuzendua eta bestea irekia. 2008-2009 ikasturtean 5 eduki programatu dira ikastetxeetako ikasleei begira eta 19 kontzertu egingo dira. 5.259 pertsonak hartuko du parte.. 2007-2008 ikasturtean Musika Adierazpena programan barruan Xabier Sarasolaren entzunaldia sartu genuen: Xabier Sarasola eta abesbatza. Entzunaldi hau Crescendo Musika Elkarteak diseinatu dituen lau proiektuetatik lehena da: lau euskal konpositore garaikideen lana ezagutzera ematea da proiektu hauen helburua. Klasedun musika programaren barruan Udalaren Hezkuntza Sailak hainbat eskaintza hautatu du: KANTAGINTZA LIRIKOAREN HASTAPENA, Jesus Guridi Musika Kontserbatorioaren ikasle eta irakasleen laguntzarekin; REZIKLATE proiektua, Turukutup Musika Elkartearekin, JAZZ UHINAK HIRIAN proiektua Jazzargia elkartearekin lankidetzan, EL SUPERBARBERO DE SEVILLA, Bartzelonako Gran Teatro del Liceo taldearen ekoizpena eta JOSU ELBERDIN: KONTU KANTARI proiektua, CRESCENDO elkarteko abesbatzekin.

RUEDA DE PRENSA con el DEPARTAMENTO MUNICIPAL de EDUCACIN


CRESCENDO VIENE COLABORANDO CON EL DEPARTAMENTO MUNICIPAL DE EDUCACIN DESDE EL AO 1988. DESDE ESTA FECHA HAN SIDO MILES LOS ESCOLARES QUE HAN PRESENCIADO EL PROGRESO DE NUESTRAS AGRUPACIONES. EN EL PRESENTE ARTCULO SE HACE UN RECORRIDO POR LOS DIFERENTES BLOQUES QUE CONFIGURA ESTE PROYECTO MUNICIPAL, MATERIAL ELABORADO POR EL DEPARTAMENTO CON EL MOTIVO DE LA RUEDA DE PRENSA DE PRESENTACIN DEL DISCO "AUSTRIA 2008-XABIER SARASOLA"

rescendo elkarteko abesbatzek bere sorreratik Musika Adierazpena programan hartu dute parte, 19881989 ikasturtetik, alegia. Programak oinarri bakarra izan du: kontzertu pedagogikoak, alegia. Kontzertu hauetan hiriko hainbat musikataldek parte hartzen du eta hezteko asmoa duten programak dira: horra hor beren aberastasuna. Eduki musikalak transmititu nahi dira eta era berean entzumena entrenatu eta sentsibilizatu. Horretarako musikan parte hartzeko gertu-gertuen dugun era erabili dugu:

musika-entzunaldia. gure abesbatzek ekarpen


interesgarriak egiten dizkiote programari.

helburu oroko -

rrak honakoak dira:

ikasleen heziketan parte hartu, musikarekiko jarrera


baikor eta erreflexiboa sortzeko asmoz.

l programa de Expresin Musical en el que toman parte los coros de Crescendo desde su inicio en el curso 1988-1989, ha tenido desde entonces un fundamento nico: los conciertos pedaggicos. Estos conciertos, interpretados por diferentes formaciones musicales de la ciudad suponen, y ah reside su principal riqueza, acciones educativas intencionadas, en las que se transmiten unos contenidos musicales al tiempo que nos permiten entrenar y sensibilizar nuestro odo. Para ello, nos hemos valido de la forma ms inmediata de participar activamente en la Msica: La audicin. Nuestros coros con su aportacin favorecen en los siguientes objetivos generales

Contribuir a la formaCin del alumnado Con la intenCin de generar una aCtitud positiva y reflexiva haCia la msiCa. faCilitar al profesorado reCursos (msiCa en vivo), que permitan su desarrollo CurriCular. dar a ConoCer los reCursos musiCales de la Ciudad. difundir el programa de expresin musiCal fuera del mbito esColar.
Desde hace tres cursos, los conciertos del Programa Expresin Musical se dividieron en tres bloques de contenido con la finalidad de estructurar y secuenciar de forma ms idnea los distintos aspectos que se trabajan en los mismos. Estos tres bloques de contenido se denominan: CLASE CON NOTAS, ESTO ME SUENA y MSICA CON CLASE. El bloque de contenido "Clase con notas" va dirigido a alumnas y alumnos de Educacin Primaria. Durante el curso 2008-2009 se han programado 12 contenidos diferentes y se van a realizar 93

conciertos, a los que asistirn 21.094 escolares de la ciudad. El bloque de contenido "Esto me suena" va dirigido a alumnos y alumnos de Educacin Secundaria Obligatoria. Durante el curso 2008-2009 se han programado 6 contenidos diferentes y se van a realizar 25 conciertos, a los que asistirn 3.341 escolares de la ciudad. Con el fin de completar esta oferta estable, de aprovechar las iniciativas puntuales de calidad que surgen en nuestro entorno en el mbito musical y de ahondar en una idea de Ciudad Educadora como aquella que asume intencional y responsablemente la formacin, la promocin y el desarrollo de las personas que en la ciudad conviven, surge "Msica con clase". Este bloque de contenido incorpora actividades dirigidas tanto al pblico escolar como a toda la ciudadana Durante el curso 2008-2009 se han programado 5 contenidos diferentes destinados al pblico escolar y se van a realizar 19 conciertos, a los que asistirn 5.259 personas. En el curso 2007-2008 se incluy en el programa de Expresin Musical la audicin musical Xabier Sarasola: canto coral, el primero de los cuatro contenidos de un proyecto diseado por la Asociacin Musical Crescendo Musika Elkartea cuya finalidad era el poder presentar el trabajo coral de cuatro compositores vascos actuales. Dentro de "Msica con Clase" el Departamento Municipal de Educacin ha seleccionado varias ofertas musicales: ACERCAMIENTO AL CANTO LRICO con la con la colaboracin del profesorado y el alumnado del Conservatorio de Msica Jess Guridi, Proyecto REZIKLATE con la Asociacin Musical Turukutup, ONDAS DE JAZZ EN LA CIUDAD con la colaboracin de la Asociacin Jazzargia, EL SUPERBARBERO DE SEVILLA, una produccin del Gran Teatro del Liceo de Barcelona y JOSU ELBERDIN: CANTANDO CUENTOS en la que tomarn parte los coros de CRESCENDO

irakasleei baliabideak eman


kurrikulua garatzen laguntzeko (musika zuzenean) hiriko musika- baliabideak ezagutzera eman.

Musika Adierazpena programa eskola eremutik kanpo zabaltzea. Orain dela 3 ikasturte, Musika Adierazpena programa hiru eduki-multzotan banatu zen, landu nahi diren elementuak modu egokiago batean egituratzeko eta sekuentziatzeko. Eduki-multzoak honakoak izan ziren: NOTAK ESKOLAN, HAU EZAGUNA ZAIT eta KLASEDUN MUSIKA. Lehen eduki-multzoa, Notak eskolan, lehen hezkuntzako ikasleei zuzenduta dago. 2008-2009 ikasturtean 12 eduki ezberdin 93 kontzertu programatu dira. 21.094 ikaslek hartuko du parte. Hau ezaguna zait edukimultzoa derrigorrezko bigarren hezkuntzako ikasleei zuzenduta dago. 2008-2009 ikasturtean 6

Este doble disco que presenta CRESCENDO nos propone un viaje por los dos ltimos aos de andadura de esta agrupacin coral vasca. En el primer disco Austria 2008 se realiza una recopilacin del repertorio que se ha interpretado en los conciertos y certmenes que Luis Dorao-Crescendo ha realizado en algunos de los escenarios ms importantes de la msica coral europea entre los que podemos destacar el Certamen Internacional de Masas Corales de Tolosa en el ao 2007 y la participacin en Austria, en el ao 2008, en las 5 Olimpiadas Corales en la que junto a ms de 400 coros de los cinco continentes nuestro coro represent a Vitoria-Gasteiz. El segundo disco tiene nombre propio pues se trata de un acercamiento al compositor Xabier Sarasola de cuyo repertorio se ha realizado una seleccin en la que se abarca todos los estilos en los que trabaja el compositor guipuzcoano. Uno de los problemas de los nios-jvenes es la falta de participacin en actividades creativas por lo que es importante aportar a estos jvenes de alternativas para trabajar en equipo, de otras formas de entender la msica, de ofrecerle la posibilidad de poder disfrutar de algo creado por uno mismo Como Bastian, en la La historia interminable de Michael Ende, acude a salvar Fantasa que se encuentra mortalmente enferma, Crescendo a lomos de la msica coral quiere aportar color a esa masa griscea de vulgaridad que da a da se apodera de ms espacios de nuestro entorno Es un gran esfuerzo grabar un disco de estas caractersti

austria 2008- xabier sarasola LIBURUA eta 2 CD


cas, desde la eleccin de las partituras hasta que el disco se puede escuchar hay un proceso muy largo de trabajo. Ensayos para madurar cada una de las partituras, proyectos para poder rodarlas, en fin, un trabajo de constancia y superacin que tiene como fruto una importante aportacin a la sociedad. El libro editado junto a los dos CDs se divide en cuatro apartados: El primer captulo nos aproxima a las Olimpiadas de Austria y nos presenta las obras que conforman el primer disco, el segundo captulo est dedicado a Xabier Sarasola y su obra, en la tercera parte nos centramos en los coralistas de las diferentes agrupaciones para concluir con un resumen de las actividades ms importantes realizadas por Crescendo

CRESCENDOk aurkezten duen disko bikoitzak, bidaia bat proposatzen digu, Euskal Herriko abesbatza honek azken bi urtean egindako ibilbidean. Lehenengo diskoan (Austria 2008) Luis Dorao-Crescendo taldeak Europako abesbatza musikako agertoki nagusietako batzuetako kontzertu eta txapelketetan eskaini duen errepertorioa bildu da. Agertoki horien artean, aipatzekoak dira Tolosako Nazioarteko Abesbatza Lehiaketa, 2007. urtean, eta 5. Abesbatza Olinpiadak, Austrian, 2008an. Azken txapelketa horretan, bost kontinenteetako 400 abesbatzarekin batera aritu zen gurea,

Gasteizen ordezkari gisa. Bigarren diskoak izen berezia du. Izan ere, Xabier Sarasola musikagilearenganako hurbilketa bat da. Haren errepertoriotik hautapen bat egin dugu, gipuzkoarmusikagileak landutako estilo guztiak hartuta. Haur-gazteen arazoetako bat da sormenezko jardueretan parte hartze handirik ez dutela. Horregatik, garrantzitsua da gazte horiei aukerak eskaintzea, talde lanean jardun dezaten, musika ulertzeko beste molde batzuk izan ditzaten, norberak sortutako zerbait goza dezaten Michael Enderen Amaigabeko istorioa eleberrian, gaixotasunak jota herio larrian zen Fantasia herria salbatzera joan zen Bastian mutikoa. Bada, Bastianen antzera, Crescendok, abesbatza musikaren bizkarrera igota, kolorea ekarri nahi du egunez egun gure inguruko gero eta bazter gehiago mendean hartzen dituen arrunkeriaren multzo gris horretara. Ez da batere samurra horrelako diskoa grabatzea. Partiturak hautatzetik hasi, eta diskoa entzun daitekeen arte, oso lan prozesu luzea da. Partituretako bakoitza heltzeko entseguak, partiturak filmatzeko proiektuak Azken batean, etenik gabe eta hobetzen ahaleginduz lan egin behar. Eta, horren emaitza gisa, gizartearentzako ekarpen handi bat. Esku artean duzun liburuak lau atal ditu. Lehenengoan, Austriako Olinpiadetara joko dugu, eta estreinako diskoa eratzen duten obrak aurkezten zaizkigu. Bigarrena, Xabier Sarasolari eta haren obrari eskainia. Hirugarrenean, abesbatzetako kideei begiratuko diegu. Eta laugarrenean, bukatzeko, Crescendok egindako jarduera nagusien laburpena.

zer gehiago? eta


CRESCENDO HA ENCARGADO UNA OBRA AL COMPOSITOR JOSELU RUIZ DE GORDOA QUE LA ESTRENARA A LO LARGO DEL PROXIMO CURSO JOSELU RUIZ DE GORDOA PARTITURA CRESCENDORENTZAT PRESTATZEN ARI DA. DATORREN IKASURTEAN ESTRENATUKO DA

CONCIERTOS EN LA PROVINCIA ARABAN ZEHAR KONTZERTUAK

Uztailaren 12an: HIJONAN Irailaren 13an: LEGUTIANON Antolatzailea: Vital Kutxa - Vital por Alava JULIO 2010 OLIMPIADAS CORALES EN CHINA. CRESCENDO PARTICIPARAR EN ESTE ENCUNETRO CORAL JUNTO A MS DE 400 COROS DE TODO EL MUNDO REPRESENTANDO AL PAIS VASCO Y A NUESTRA CIUDAD 2010ko UZTAILAN CRESCENDOK TXINAKO OLINPIADETAN PARTE HARTUKO DU.

TRINKOA DAVID AZURZAREKIN. Irailaren 8tik 13ra bitartean 2 ahotsetako taldeak ahotsak sailkatzeko eta erreperotorio berria bultzatzeko trinko bat egin zuten. Trinko honetan DAVID AZURZAk, Tolosako zuzendaria eta konposatzailea parte hartu zuen eta bere partitura batzuk lan egin zituen. Trinko honetan Umandi, Toki Eder, Odn de Apraiz, Luis Dorao, Lope de Larrea eta Armentia abesbatzak parte hartu zituen.

VII CURSO de DIRECCION CRESCENDO Entre los das 8 al 13 de septiembre se llev por sptimo ao consecutivo el "Curso de Direccin CRESCENDO" impartido por Inma Arroyo, Puri Santamaa y Noem Torrs.

MAKILA MAGIKOAK TAILERRA. Abenduan txikienak musika lantegia egin zuten, helburu hau izanik: familiagunearen barruan kantua sustatzea. Tailerra bukatu ondoren talde guztiak batera entsegu bat egin zuten Gabonetako kontzertuak prestatzeko.

BARRIAko TRINKOAK Armentia abesbatza, Umandi abesbatza, Luis Dorao abesbatza, Odn de Apraiz abesbatza, Toki Eder abesbatza eta Lope de Larrea abesbatza udazkeneko trinkoan parte hartu zituen. Udaberriko trinkoan aipatuaz gain Barrutia abesbatza parte hartu zuen..

OSTIRAL KORALAK. Abesbatzen ostiralak jotzen dira Araban egiten den abesbatza programazioko ekitaldirik garrantzitsuentzat. Hamaika urtean egin dira, eta entzunaldi ederrak eskaini dizkigute: egungo errepertorioak, askotarikoak, kalitatekoak Kontzertu horietan, Crescendoko haur abesbatzak egiten ari diren musika entzun daiteke.

EGITARAUA 2009
Nol des enfants ................................. C. Debussy Tximeletak ........................................... E. Ugalde Pater Noster........................................ B Johansson A Ceremony of carols .......................... Benjamin Britten Procession Wolcum Yole! Balulalow This little Babe Pater Noster........................................ X. Sarasola Plink plank plunk ................................. L. Anderson
TRINKOA ORION Los coros Toki Eder, Luis Dorao, Barrutia, Lope de Larrea, Odn de Apraiz, Armentia y Umandi realizarn un intensivo los das 30 y 31 de mayo en Orio en el que junto al repertorio se trabajar especialmente la expresividad. A lo largo de las jornadas los coralistas sern protagonistas de un video musical que CRESCENDO realizar y que tiene como fin ms importante el que los coralistas adquieran capacidad de manifestar sus sentimientos. KORRIKAREN ALDE Korrikaren antolatzaileek Crescendo musika Elkartea konbidatu zuten kontzertua egiteko martxoaren 28an. Kontzertua Ibaiondo ikastetxean ospatu zen eta abeslariek oso errepertorio dantzagarri eta alaia abestu zuten. Publikoak primeran pasatu zen eta behin eta berriro "beste bat, beste bat" eskatu zuen.

POLIFONIA CONTEMPORANEA

EUSKAL FOLKLOREA

Nere herriko neskatxa maite ............... B. Lertxundi/B. Arana Pandero zaharra ................................. M. Azpiazu Gure aitak ........................................... Arm. Oskorri Haurrak ikasazue ................................ Arm. Oskorri Lau Euskal aBesti I eta II ..................... X. Sarasola

MUNDUKO FOLKLOREA

Ven kan segla forutan vind ................. C. B. Agnestig Donna donna ...................................... arr. C. B. Agnestig Akai hana ............................................ N. Terashima Danza negroide (Venezuela) ............... J. Kyllnen Bo yavo Haboker ................................. J. Hadar Niska banja (Serbia) ............................ N. Page Keren or .............................................. A. Nini

INTENSIVO ZARAUTZ El coro Crescendo realziar un intensivo enla localidad de Zarautz donde trabajar las obras que llevar a las Olimpiadas que se celebrarn en China en el ao 2010 y en las que el coro gasteiztarra representar a Vitoria Gasteiz y Euskal Herria.

TALLER deDANZA. Los ms pequeos de Crescendo realizaron un taller de danza con la profesora NOEMI TORRES. Este taller tienen como objetivo ms importante el de interrelacionar la msica coral.

CONCIERTOS CON CLASE Klasedun musika programaren barruan Udalaren Hezkuntza Sailak hainbat eskaintza hautatu du: KANTAGINTZA LIRIKOAREN HASTAPENA, Jesus Guridi Musika Kontserbatorioaren ikasle eta irakasleen laguntzarekin; REZIKLATE proiektua, Turukutup Musika Elkartearekin, JAZZ UHINAK HIRIAN proiektua Jazzargia elkartearekin lankidetzan, EL SUPERBARBERO DE SEVILLA, Bartzelonako Gran Teatro del Liceo taldearen ekoizpena eta JOSU ELBERDIN: KONTU KANTARI proiektua, CRESCENDO elkarteko abesbatzekin.

FESTIVAL CORAL INTERNACIONAL "ASTURIAS JOVEN" El coro CRESCENDO ha sido invitado para tomar parte en uno de los encuentros ms importantes que se realizan en el estado. En esta cita coral anual han participado hasta la fecha una seleccin de coros de EUROPA, ASIA y AFRICA. Estos son los coros que han participado hasta la fecha en este encuentro internacional CORAL SILVIA MARQUS de PORTUGAL FORTIUS de LETONIA SAPNIS de LETONIA BARVINOK de UCRANIA AURORA de RUSIA SYMPAATTI de FINLANDIA CARMINA SLOVENICA de ESLOVENIA ANGARA de SIBERIA (RUSIA) WATTANA de THAILANDIA OPOLE de POLONIA ERESARGI de EUSKADI ORKATZ de EUSKADI CORO JUVENIL DE AVILES de ASTURIAS SEVERACEK de CHEQUIA NATUMAYINI de UGANDA CANTABILE de GALICIA FUKUSHIMA de JAPON KANTIKA KORALA de EUSKADI SHANGAI RADIO CHORUS de CHINA RADOST CHOIR de CHEQUIA COR VIVALDI de CATALUA CORO RADIO TELEVISION DE SAN PETESBURGO de RUSIA CANTAMUS GIRLS de INGLATERRA PRO MUSICA GIRLS CHOIR de HUNGRIA CORO SAWA de PALESTINA-ISRAEL LEON de ORO de ASTURIAS

The heaven aeroplane ......................... J. Rutter Let it be ............................................... Lennon / McCartney Adiemus .............................................. K. Jenkins Cabaret ............................................... J. Cander Lau teilatu ........................................... Itoiz. arm I.Ruiz de Alegria Rhythm of life ...................................... C. Coleman

JAZZ-POP-ROCK

JOSU ELBERDIren MONOGRAFIKOA


MIRRIX KATUA ................................... J .Elberdin Ixiltasuna Lutxiano Argitu bidea Mirrixen taldea ALAMI ................................................. J. Elberdin Basoaren abestia Alamiren abestia Inurrien martxa Hondartzan dantzan Alamiren abestia

HAUR KANTAK
Fatou yo Kamtchatka Gure rockan sar Goazen

Fernndez de Pinedo Nahikari, Gomez Garazi, Sez Alejandro, Bargiela Emma, Garca Eztizen, Lasa Maider, Gonzlez Blanca, Sangesa Nerea, Paramo Idoia, Millan Mikel, Esparza Sara, Aguirre Julen, Hernaltes Amaia, Dominguez Laura, Garrido Estitxu, Puelles Eva, Garrido Itxaso, Prez Elvira, Mirabel Ruiz Irene, Sez Patricia, Quintana David, Mediero Estefania, Garagalza Ania, Zarain Araiz, Abril Nuria, Abril Sandra, Martnez de Zuazo Beatriz, Vega Ana, Prez Ainhoa, Reurich Noelia, Barbudo Beatriz, Velez de Mendizabal Amaia, Gnzlez de Viaspre Iratxe, Saez de Castillo Estitxu, Uriarte Oihane, Lopez Iratxe, Iturrioz Ane, Zabala Maddalen, Gnzalez de Viaspre Estitxu, Ovalle Puy, Sanchez Iaki, Elosegi Jon Ander, Salceda Lara, Nafarrate Mirena, Cossio Miriam, Uriarte Leire, Sagredo Arrate, Galindo Jessica, Gonzlez Ana, Tocino Oihane, Jimnez Marina, Fz de Aastro Mikel, Lpez Joseba, Allende Ania, Sole Laia, Ibaez de Garayo Amaia, Gorospe Oihane, Rojo Maialen, Perez de Nanclares Ariane, Elorza Iratxe, Fernndez de Villaverde Jone, Urzelai Lierni, Errarte Maite, Vigo Ania, Azkarraga Janire, Carrasco Maialen, Fernndez de Antona Nerea, Mujika Zurie, Gorospe Berta, Vazquez Naia, Maeso Lidia, Montejo Jiang, Fernndez Erika, Carrascal Irati, Braas Leire, Arobes Adriana, Balza Mirari, Unanue Borja, Gascn Mara, Prol Irati, Marn Amaia, Seoane Mara, Alaa Irati, Tilve Aiala, De Len Ane, Santiago Leire, Iriarte Nahia, Gainzarain Arrate, Resano Idoia, Otxoa Malen, Martnez Amaiur, Saez de Urabain Irati, Gonzlez Eneritz, Ibaez de Opakua Amaia, Ruiz de Eguino Aitziber, Arratibel Zurie, Mahamud Enara, Diaz de Corcuera June, Galn Gorka, Lopez Davalillo Julen, Sastre Laura, Arrue Gala, Arrue Claudia, Martn Enare, Nicols Raquel, Alegre Ainara, Camacho Laura, Martinez de Zuazo Alberto, Diez Julia, Ferreiro Victor, Huivin Beatriz, Badiola Anne, Hernndez Mara, Moreno Irati, Mujica Paula, Devaney Adam, Ozaeta Ruper, Borik Bueka Nagore, Tayane Yasmin, Gonzlez de Echavarri Nuria, Barrondo Uxue, Lizarreta Iratxe, Lara Maider, Rodriguez Leire, Hernndez Ania, Gmez Irati, Ferreiro Javier, Arrieta Olatz, Pieyro Ivn, Ortiz de Villaba Ander, Alonso Joel, Carazo Eukene, Valverde Nerea, Ibarra Aintzane, Marquinez Daniela, Valenzuela Afrika, Mercader Jon, Zabaleta Ilargi, Martin Idoia, Alvarez Ane, Moreno Irati, Molina Hegoi, Sainz Garazi, Lpez Maite, Fernndez de Arbina Ane, Rementeria Ander, Perez Nekane, Perez Elisabet, Querejeta Leire, Guisado Martina, Granero Aitor, Herrera Alicia, Fernndez Alazne, Voto Paatricia, Casas Alazne, Aguirregabiria June, Dominguez Naia, Iriondo Itxaso, De Felipe Maite, Alonso Sara, Soto Zira, Dominguez Maitane, Azkunaga Irantzu, Garcia Maider, Gutierrez Amaia, Herran Irati, Maeso Leire, Jimenez Gentzane, Puelles Unai, Alfonso Nerea, Rivas Maialen, Sanchez Maider, Tejado Leire, Tobarias Irati, Tocino Gorka, Valle Aitana, Villarraso Oihane, Soto Irene, Ibarrola Maitane, Agirre Ane, Barquero Mikel, Leniz Ane, Sarasola Lide, Garcia Itsaso, Fuertes Olatz, Egino Maider, Azkarraga Iratxe, Amorrortu Peru, Merino Sara Mei, Perez de Onraita Ane, Gonzlez de Heredia Lexuri, Cristobal Saray, Vazquez Ainhoa, Salgado Ainara, Prez Alba, Vivas Sara, Pascual June, Garrido, Jon, Epelde Beat, Arganda Iker, Ortiz de Zarate Ilargi, Santos Maialen, Snchez Maitane, Eguileta Alazne, Snchez Maider, Gutierrez Irati, Caberara Mireya, Bertalotto Beatriz, Lazkoz Maite, Fernndez de Betoo Nerea, Garoa Aritz, Vesga Arkaitz, Vesga Gaizka, Vesga Yeray, Baigorri Maider, Lpez de Calle Ainhoa, Armentia Iker, Pinedo Maitane, Muoa Ane, Coronel Andoni, Coronel Unai, Ruiz de Arbulo, Amaia, Axpe Nerea, Moreno Itzel, Echevaria Maider, Fraga Uxue, Martnez de Ilarduya Amaia, Galan Julen, Jimenez Isabel, Martinez de Cripan Alazne, Ruiz de Eguino Izaskun, Lopez de Uralde Andrea, Junguitu Nora, Susaeta Paula, De la Vega Ana, Quintana Ivan, Alberdi Naiara, Alonso Aiala, Vaquero Yara, Alvarez Ander, Ruiz de Eguino Leire, Pascual Patricia, Gutierrez Andres Felipe, Palacios Nagore, Manso Irene, Sanchez Loreto, Muoz Aintzane, Uzabal Unai, Cavia Sabin, Arias Olaia, Galds Julene Yue, Ayucar Saioa, Fernndez de Retana Haizea, Hernndez Iker, Ortubay Leire Yune, Arias Aroa, Nuez Unai, Nieva June, Manovel Matizi, Diaz Naroa, Yecora Pantxike, Rivas Ander, Loizaga Haizea, Fernndez Maite, Lana Nerea, Torralbo Eneko, Diez Paula, Egaa Maider, Ferreiro Adrian, Gmez Ainhoa, Layana Naia, Rendo Leire, Alvarez Irati, Garca Kishan, Quintana Paula, Carlos de Vergara Patricia, Larrieta Uxue, McQuaid Anne, Olalde Ainhoa, Pasalodos, Aitana, Serrano Maitane, Amado Eider, Azkunaga Aritz, Francia Laida, Garcia Xabier, Herrero Jorge, Pagaldai June, Santos Amaia, Tapia Mirari, Diaz Liudmil, Castro Ekie, De Felipe Ane, Alvarez Nerea, Saenz Jon, Castellano Ekaitz, Sanchez Gaizka, Collado Sergio, Hernndez Mikel, Diaz Janire, Poveda Olaia, Lpez Ainara, Soto Javier, Unanue Lide, Fernndez de Villaverde Idoia, Lekuona Maitane, Puelles Ixiar, Ferreres Maddi, Amorrortu June, Barredo Endika, Elorza Lierni, Prez de Onraita Unai, Orbe Maider, Agirre June, Andikoetxea Iigo, Belaustegi Garazi, Goi Xabier, Hornillos Ane, Ortiz de Zarate Jone, Ortega Larraitz, Susunaga Aritz, Perez Mikel, Merino Martn, Prez Micaela, Llompart Asier, Vega, Eider, Ponce Edurne, Fernndez de Retana Maddi, Bengoetxea Ander, Carrasco Adrin, Lpez Aitor, Zelaia Urko, Goi Aimar, Cabeza Maren, Pascual Miren, Tilve Nagore, Garrido Irati, Miguelez Julene, Caaveras Unax, Avarez Elba, Caaveras Garazi, Bernaola Amaia, Caaveras Araitz, Arganda Unai, Valentn Nuria, Santano Uxue, Portilla Unai, Villa Saioa, Quedraogo Rania, Puertas Jone, Castillo Itsasne, Villabella Ane, Espinosa Maddi, Montoya Iratxe, Uribe Lexuri, Clavero Iker, Armentia Aitor, Durn Alazne, Gonzlez Aitor, Fernndez de Landa Eneko, Jimnez Jokin, Lpez Oihane, Susaeta Aintzane, Martnez de Albeniz Itsaso, Soria Zelai, Ruiz Jorge, Alonso Lidia, Nicols Silvia, Viza Xabier, Aldeano Ane, Garca Maialen, Nicols Maialen, Sanz Naiara, Manso Ruben, Busteros Daniel, Alegre Marquel, Saez Mara, Devaney Eric, Campo Alex, Pascual Jorge, Uzabal Iker, Arriba Nora, Gallego Marta, Villacian Ainhoa, Busto Amaia, De la Vega Eva, De Sande Nahikari, Egaa Telmo, Valverde Asier, Saenz de Samaniego Gaizka, Fernndez Lourdes, Montiel Asier, Rendo Naiara, Hernndez Haizea, Askasibar Libe, Diez Nora, Rivas Maie, Prez Priscila, Sainz Irune, Mc, Quaid Sean, Ventura Iker Grezn, Varela Arrate, Eguiluz Olatz, Alfonso Maite, Gonzlez Iker, Valle Andrea, Saenz Jorge, Hernndez Markel, Barata Ruben, Acedo Gaizka, Pagaldai Anartz, Montn Paula, Gutierrez Irati, Collado Unai, Iiguez Irati

Asociacin Musical CRESCENDO Musika Elkartea - 945 287241 - 615 707481 - crescendo@crescendochorus.eu - www.crescendochorus.eu

You might also like