You are on page 1of 18

Lirik Eminem feat Rihanna Love the Way You Lie lyrics : [Chorus - Rihanna] Just gonna stand

there and watch me burn Well that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry Well that's alright because I love the way you lie I Love the way you lie [Verse 1 - Eminem] I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like And right now there's a steel knife in my windpipe I can't breathe but I still fight all I can fight As long as the wrong feels right it's like I'm in flight High off on love, drunk from my hate It's like I'm huffin' paint and I love it The more I suffer, I suffocate Right before I'm about to drown, she resuscitates Me, she fuckin' hates me, and I love it, Wait! Where you going? I'm leaving you. No you ain't. Come back. We're running right back http://liriklagutop.blogspot.com Here we go again, it's so insane

Cuz when it's going good, it's going great I'm Superman with the wind in his back She's lois lane when and it's bad, it's awful I feel so ashamed, I snap "Who's that dude?" I don't even know his name I laid hands on him, I never stood so low again I guess I don't know my own strength [Chorus - Rihanna] Just gonna stand there and watch me burn Well that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry Well that's alright because I love the way you lie I love the way you lie I love the way you lie [Verse 2 - Eminem] You ever love somebody so much, you could barely breathe when you with 'em? You meet, and neither one of you even know it hit 'em Got that warm fuzzy feeling, yeah them chills used to get 'em Now you gettin' fuckin' sick of lookin' at 'em You swore you'd never hit 'em, never do nothing to hurt 'em Now you're in each other's face spewing venom in your words when you spit 'em You push, pull each other's

hair, scratch, claw, bit 'em Throw 'em down, pin 'em, so lost in the moments when you're with 'em It's the fate that took over, it controls you both So they say, you'd best to go your separate ways Guess that they don't know ya cuz today, That was yesterday, yesterday is over and it's a different day Sound like broken records playing over But you promised her, next time you'd show restraint You don't get another chance Life is no nintendo game, but you lied again Now you get to watch her leave out the window Guess that's why they call it "window pane" [Chorus - Rihanna] Just gonna stand there and watch me burn Well that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry Well that's alright because I love the way you lie I love the way you lie I love the way you lie [Verse 3 - Eminem] Now I know we said things, did things that we didn't mean And we fall back into the same patterns, same team

But your temper's just as bad as mine is You're the same as me When it comes to love you're just as blinded Baby please come back, it wasn't you. Baby it was me. Maybe our relationship isn't as crazy as it seems Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano All I know is I love you too much, to walk away though Come inside, pick up your bags off the sidewalk Don't you hear sincerity in my voice when I talk? Told you this is my fault, look me in the eyeball Next time I'm pissed, I'll aim my fist at the drywall Next time? There won't be no next time I apologize, even though I know it's lies I'm tired of the games, I just want her back. I know I'm a liar If she ever tries to fuckin' leave again, Ima tie her to the bed and set this house on fire Just gonna [Chorus - Rihanna] Just gonna stand there and watch me burn Well that's alright because I like the way it hurts Just gonna stand there and hear me cry Well that's alright because I love the way you lie

I love the way you lie I love the way you lie

Daniel Powter - Bad Day Lyric Where is the moment we needed the most You kick up the leaves and the magic is lost You tell me your blue skies fade to grey You tell me your passion's gone away And I don't need no carryin' on You stand in the line just to hit a new low You're faking a smile with the coffee to go You tell me your life's been way off line You're falling to pieces everytime And I don't need no carryin' on Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day You had a bad day Well you need a blue sky holiday The point is they laugh at what you say And I don't need no carryin' on

You had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day (Oh.. Holiday..) Sometimes the system goes on the blink And the whole thing turns out wrong You might not make it back and you know That you could be well oh that strong And I'm not wrong (yeah, yeah, yeah, yeeeah) So where is the passion when you need it the most Oh you and I You kick up the leaves and the magic is lost Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day You've seen what you like And how does it feel for one more time You had a bad day You had a bad day (Oh, yeah, yeaaah, yeah) Had a bad day

(Oh, had a bad day) Had a bad day (Oh, yeah, yeah, yeeeeah) Had a bad day (Oh, had a bad day) Had a bad day... Had a bad day...

So, and it's all because... Never get enough She's the sweetest drug Think 'bout it every second I can't get nothing done Only concern is the next time, I'm 'gon me some Know I should stay away from Cause it's no good for me I try and try but my obsession, won't let me leave I've got a problem and I (don't know what to do about it) Even if I did I don't know if i would quit But I doubt it. I'm, Taken by the thought of it And I know this much is true Baby, you have become my addiction I'm so strong out on you (strong out on you) I can barely move... but I like it, (but I like it..) And it's all because of you (all because of you) So, and it's all because of you (all because of you) And it's all because of you (all because of you) So, and it's all because... Never get enough (Never get enough) She's the sweetest drug Ain't no doubt (no doubt heayh) So strung out (Strong out heeayh) Ain't no doubt(no doubt heayh)

So strung out. (hey) Over you Over you (you) Over you(you) Because of you And it's all because of you Never get enough She's the sweetest drug She's the sweetest drug
Craig david- insomnia

Ne-Yo Because of You


Album Version Want to but I can't help it I love the way it feels This got me stuck between my fantasy and what is real I need it when I want it I want it when I don't Tell myself I'd stop everyday Knowing that I won't I've got a problem and I (don't know what to do about it) Even if I did, I don't know if I would quit But I doubt it. I'm, Taken by the thought of it And I know this much is true Baby, you have become my addiction I'm so strong out on you I can barely move.... but I like it And it's all because of you (all because of you) So, and it's all because of you (all because of you) And it's all because of you (all because of you)

I never thought that Id fall in love, love, love, love But it grew from a simple crush, crush, crush, crush Being without you girl, I was all messed up, up, up, up When you walked out, said that youd had enough-nough-noughnough Been a fool, girl I know Didnt expect this is how things would go Maybe in time, youll change your mind Now looking back i wish i could rewind Because i cant sleep til youre next to me No i cant live without you no more Oh i stay up til youre next to me Til this house feels like it did before Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Remember telling my boys that Id never fall in

love, love, love, love You used to think Id never find a girl I could trust, trust, trust, trust And then you walked into my life and it was all about us, us, us, us But now Im sitting here thinking I messed the whole thing up, up, up, up Been a fool (fool), girl I know (know) Didnt expect this is how things would go Maybe in time (time), youll change your mind (mind) Now looking back i wish i could rewind Because i cant sleep til youre next to me No i cant live without you no more (without you no more) Oh i stay up til youre next to me (to me) Til this house feels like it did before (Because it) Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Feels like insomnia ah ah (Ah), Feels like insomnia ah ah Ah, i just cant go to sleep Cause it feels like Ive fallen for you Its getting way too deep And i know that its love because I cant sleep til youre next to me No i cant live without you no more (without you no more) Oh i stay up til youre next to me (to me)

Til this house feels like it did before Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
One republic-apologize

Its too late to apologize, its too late I said its too late to apologize, its too late Bridge (guitar/piano) Its too late to apologize, its too late I said its too late to apologize, its too late Its too late to apologize, yeah I said its too late to apologize, yeahIm holdin on your rope, got me ten feet off the ground

Im holding on your rope, Got me ten feet off the ground Im hearin what you say but I just cant make a sound You tell me that you need me Then you go and cut me down, but wait You tell me that youre sorry Didnt think Id turn around, and say Its too late to apologize, its too late I said its too late to apologize, its too late Id take another chance, take a fall Take a shot for you And I need you like a heart needs a beat But its nothin new I loved you with a fire redNow its turning blue, and you say "Sorry" like the angel heaven let me think was you But Im afraid

Justin Bieber ft Ludacris Baby Lyrics


[Justin Bieber] Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh. You know you love me, I know you care, you shout whenever and Ill be there. You are my love, you are my heart and we will never ever ever be apart. Are we an item? girl quit playing, were just friends, what are you saying. Said theres another, look right in my eyes, my first love broke my heart for the first time. And I was like

[Chorus] Baby, baby, baby oooooh, like baby, baby, baby noooooooo, like baby, baby, baby, ooooh. Thought youd always be mine, mine (repeat) [Justin Beiber] Oh, for you I would have done whatever, and I just cant believe we aint together and I wanna play it cool the thought of losing you I buy you anything, I buy you any ring, and now please say baby fix me and you shake me til you wake me from this bad dream. Im going down down down down and I just cant believe my first love wont be around. And Im like [Chorus] [Ludacris] Luda, When I was 13 I had my first love, there was nobody that compared to my baby and nobody came between us, no-one could ever come above She had me going crazy, oh I was star-struck, she woke me up daily, dont need no Starbucks. lyrics courtesy of killerhiphop.com She made my heart pound, I

skip a beat when I see her in the street and at school on the playground but I really wanna see her on the weekend. She knows she got me dazing coz she was so amazing and now my heart is breaking but I just keep on saying. [Chorus] Now Im gone, Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, now Im all gone. Gone, gone, gone, gone, Im gone. Lady gaga-telephone

And I cannot text you with a drink in my hand, eh You shoulda made some plans with me, you knew that I was free. And now you wont stop calling me; Im kinda busy. Stop callin, stop callin, I dont wanna think anymore! I left my hand and my heart on the dance floor. Stop callin, stop callin, I dont wanna talk anymore! I left my hand and my heart on the dance floor. Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin me! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Im busy! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin me! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Can call all you want, but theres no one home, and youre not gonna reach my telephone! Out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone! Call when you want, but theres no one home, and youre not gonna reach my telephone! Out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone!

Hello, hello, baby You called, I cant hear a thing. I have got no service in the club, you see, see Wha-Wha-What did you say? Oh, youre breaking up on me Sorry, I cannot hear you, Im kinda busy. K-kinda busy K-kinda busy Sorry, I cannot hear you, Im kinda busy. Just a second, its my favorite song theyre gonna play

[Beyonce] Boy, the way you blowin up my phone wont make me leave no faster. Put my coat on faster, leave my girls no faster. I shoulda left my phone at home, cause this is a disaster! Callin like a collector sorry, I cannot answer! Not that I dont like you, Im just at a party. And I am sick and tired of my phone r-ringing. Sometimes I feel like I live in Grand Central Station. Tonight Im not takin no calls, cause Ill be dancin. Cause Ill be dancin Cause Ill be dancin Tonight Im not takin no calls, cause Ill be dancin! Stop callin, stop callin, I dont wanna think anymore! I left my hand and my heart on the dance floor. Stop callin, stop callin, I dont wanna talk anymore! I left my hand and my heart on the dance floor. Stop callin, stop callin, I dont wanna think anymore! I left my hand and my heart on the dance floor. Stop callin, stop callin, I dont wanna talk anymore! I left my hand and my heart on the dance floor.

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin me! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Im busy! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin me! Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Can call all you want, but theres no one home, youre not gonna reach my telephone! Cause Im out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone! Call when you want, but theres no one home, and youre not gonna reach my telephone! Cause Im out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone! My telephone! M-m-my telephone! Cause Im out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone! My telephone! M-m-my telephone! Cause Im out in the club, and Im sippin that bub, and youre not gonna reach my telephone! Were sorry the number you have reached is not in service at this time. Please check the number, or try your call again

Rihanna-take a bow

Oh, How about a round of applause, Yeah A standing ovation Oooooo, Yeah Yeah, Yeah, Yeah, Yeah You look so dumb right now Standing outside my house Trying to apologize Youre so ugly when you cry Please, just cut it out [Chorus] Dont tell me youre sorry cuz youre not Baby when I know youre only sorry you got caught But you put on quite a show You really had me going But now its time to go Curtains finally closing That was quite a show Very entertaining But its over now (But its over now) Go on and take a bow Grab your clothes and get gone (get gone) You better hurry up Before the sprinklers come on (come on) Talkin bout Girl, I love you, youre the one This just looks like a rerun Please, what else is on (on) [Chorus] And dont tell me youre sorry cuz youre not Baby when I know youre

only sorry you got caught But you put on quite a show You really had me going But now its time to go Curtains finally closing That was quite a show Very entertaining But its over now (But its over now) Go on and take a bow [Bridge] Oh, And the award for The best liar goes to you (goes to you) For making me believe (that you) That you could be faithful to me Lets hear your speech, Oh How about a round of applause A standing ovation But you put on quite a show Really had me going Now its time to go Curtains finally closing That was quite a show Very entertaining But its over now (But its over now) Go on and take a bow But its over now

Lirik Lagu & Kord Gitar A Thousand Miles - Vanessa carlton

Think of me Cause everythings so wrong

Making my way downtown Walking fast Faces passed And Im home bound

And I dont belong Living in your

Precious memories Cause I need you And I miss you

Staring blankly ahead Just making my way Making my way Through the crowd

And now I wonder....

If I could fall Into the sky Do you think time

And I need you And I miss you And now I wonder.... If I could fall

Would pass me by

Cause you know Id walk A thousand miles If I could

Into the sky Do you think time Would pass me by Cause you know Id walk

Just see you

Tonight And I, I Dont want to let you

A thousand miles If I could Just see you Tonight

know I, I

A Thousand Miles Vanessa carlton

Drown in your memory I, I

Its always times like these When I think of you And I wonder If you ever

Dont want to let this go I, I

Dont....

Making my way downtown Walking fast Faces passed If I could Just hold you Tonight Beyonce-irreplaceable To the left Everything you own in the box to the left In the closet that's my stuff - Yes If I bought it nigga please don't touch And keep talking that mess, that's fine But could you walk and talk at the same time And It's my mine name that is on that Jag So remove your bags let me call you a cab Standing in the front yard telling me How I'm such a fool Talking about How I'll never ever find a man like you You got me twisted You must not know about me You must not know about me I could have another you in a minute matter fact he'll be here in a minute - baby You must not know about me You must not know about me I can have another you by tomorrow So don't you ever for a second get to thinking

you're irreplaceable So go ahead and get gone And call up on that chick and see if she is home Oops, I bet ya thought that I didn't know What did you think I was putting you out for? Cause you was untrue Rolling her around in the car that I bought you Baby you dropped them keys hurry up before your taxi leaves Standing in the front yard telling me How I am such a fool Talking about How I'll never ever find a man like you You got me twisted You must not know about me You must not know about me I could have another you in a minute matter fact he'll be here in a minute - baby You must not know about me You must not know about me I will have another you by tomorrow So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable So since Im not your everything How about I'll be nothing Nothing at all to you Baby I wont shead a tear for you I won't lose a wink of sleep

And Im home bound Staring blankly ahead Just making my way Making my way

Through the crowd And I still need you And I still miss you And now I wonder....

If I could fall Into the sky Do you think time Would pass us by

Cause you know Id walk A thousand miles If I could Just see you...

If I could fall Into the sky Do you think time Would pass me by

Cause you know Id walk A thousand miles If I could Just see you

Cause the truth of the matter is Replacing you is so easy To the left To the left To the left To the left To the left To the left Everything you own in the box to the left To the left To the left Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable You must not know about me You must not know about me I could have another you in a minute matter fact he'll be be here in a minute - baby You must not know about me You must not know about me I can have another you by tomorrow Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable You must not know about me You must not know about me I could have another you in a minute matter fact he'll be be here in a minute - baby You must not know about me

You must not know about me I can have another you by tomorrow Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

Rihanna-umbrella Artist : Rihanna Lirik Lagu : Rihanna Feat Jayz - Umbrella Rihanna Feat Jayz Umbrella (Uh huh, uh huh) ChYeah (Uh huh, uh huh) Rihanna Good girl gone bad (Uh huh, uh huh) Take three... Action! (Uh huh, uh huh) Hov! [Jay-Z (Rihanna)] No clouds in my storms Let it rain, I hydroplane into fame (Eh, eh, eh) Coming down with the Dow Jones When the clouds come we gone We roc-a-fella (Eh, eh, eh) We fly higher than weather and G5's are better You know me, an anticipation for precipitation Stacks chips for the rainy day (Eh, eh, eh) Jayy Rain man is back with little miss sunshine Rihanna where you at?

[Verse 1:] You had my heart We'll never be worlds apart May be in magazines but you'll still be my star Baby 'cause in the dark you can't see shiny cars And that's when you need me there With you I'll always share because [chorus:] When the sun shine we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be your friend Took an oath, I'mma stick it out 'til the end Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother You can stand under my umbrella You can stand under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh eh eh-eh) [Verse 2:] These fancy things will never come in between You're apart of my entity Here for infinity When the war has took his part When the world has delt it's card If the hand is hard together we'll mend your heart because

[chorus:] When the sun shine we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be your friend Took an oath, I'mma stick it out 'til the end Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother You can stand under my umbrella You can stand under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh eh eh-eh) [bridge:] You can run into my arms It's okay, don't be alarmed Come into me There's no distance in between our love So go on and let the rain pour I'll be all you need and more because [chorus:] When the sun shine we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be your friend Took an oath, I'mma stick it out 'til the end Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother You can stand under my umbrella You can stand under my

umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh) Under my umbrella (ella ella eh eh eh eh eh-eh) [Outro:] It's raining (raining) Oh baby it's raining (raining) Baby come into me Come into me It's raining (raining) Oh baby it's raining (raining) You can always come into me [only in album version:] Come into me It's pouring rain It's pouring rain Come into me Come into me It's pouring rain Savage Garden - I Knew I Loved You

I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life There's just no rhyme or reason Only this sense of completion And in your eyes I see the missing pieces I'm searching for I think I've found my way home I know that it might sound more than a little crazy But I believe I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life A thousand angels dance around you I am complete now that I've found you I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life Lyrics Lirik Lagu Kesha - Tik Tok Wake up in the morning feeling like P Diddy

Maybe it's intuition But some things you just don't question Like in your eyes I see my future in an instant And there it goes I think I've found my best friend I know that it might sound more than a little crazy But I believe I knew I loved you before I met you

(Hey, what up girl?) Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city (Lets go) Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack Cause when I leave for the night, I aint coming back Im talking - pedicure on our toes, toes Trying on all our clothes, clothes Boys blowing up our phones, phones Drop-toping, playing our favorite cds Pulling up to the parties Trying to get a little bit tipsy [CHORUS] Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight Til we see the sunlight Tick tock, on the clock But the party dont stop no Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh [Chorus] Aint got a care in world, but got plenty of beer Aint got no money in my pocket, but Im already here Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger Im talking about everybody getting crunk, crunk Boys trying to touch my junk, junk Gonna smack him if he

getting too drunk, drunk Now, now - we goin til they kick us out, out Or the police shut us down, down Police shut us down, down Po-po shut us Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight Til we see the sunlight Tick tock, on the clock But the party dont stop no Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight Til we see the sunlight Tick tock, on the clock But the party dont stop no Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh DJ, you build me up You break me down My heart, it pounds Yeah, you got me With my hands up You got me now You gotta that sound Yea, you got me DJ, you build me up You break me down My heart, it pounds Yeah, you got me With my hands up Get your hands up Put your hands up No, the party dont start until I walk in Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight

Til we see the sunlight Tick tock, on the clock But the party dont stop no Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight Til we see the sunlight Tick tock, on the clock But the party dont stop no Woah-oh oh oh Woah-oh oh oh John legend-ordinary people Girl im in love with you This aint the honeymoon Past the infatuation phase Right in the thick of love At times we get sick of love It seems like we argue everyday

[Bridge] I know i misbehaved And you made your mistakes And we both still got room left to grow And though love sometimes hurts I still put you first And well make this thing work But I think we should take it slow [Chorus] Were just ordinary people We dont know which

way to go Cuz were ordinary people Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh) This time well take it slow (Take it slow oh oh ohh) This time well take it slow [Verse 2] This aint a movie no No fairy tale conclusion yall It gets more confusing everyday Sometimes its heaven sent Then we head back to hell again We kiss then we make up on the way [Bridge] I hang up you call We rise and we fall And we feel like just walking away As our love advances We take second chances Though its not a fantasy I Still want you to stay [Chorus] Were just ordinary people We dont know which way to go Cuz were ordinary people Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh) This time well take it slow (Take it slow oh oh

ohh) This time well take it slow [Verse 3] Take it slow Maybe well live and learn Maybe well crash and burn Maybe youll stay, maybe youll leave, maybe youll return Maybe another fight Maybe we wont survive But maybe well grow We never know baby youuuu and I [Chorus] Were just ordinary people We dont know which way to go Cuz were ordinary people Maybe we should take it slow (Heyyy) Were just ordinary people We dont know which way to go Cuz were ordinary people Maybe we should take it slow (Take it slow oh oh ohh) This time well take it slow (Take it slow oh oh ohh) This time well take it slow The Calling Whereever You Will Go

So lately, been wondering, Who will be there to take my place When I'm gone, you'll need love To light the shadows on your face If a great wave shall fall It would fall upon us all And between the sand and stone Could you make it on your own If I could, then I would I'll go wherever you will go Way up high, or down low I'll go wherever you will go And maybe, I'll find out The way to make it back someday To watch you, to guide you Through the darkest of your days If a great wave shall fall It would fall upon us all Well then I hope there's someone out there Who can bring me back to you If I could, then I would I'll go wherever you will go Way up high, or down low I'll go wherever you will go Runaway with my heart Runaway with my hope Runaway with my love I know now, just quite

how My life and love might still go on In your heart, in your mind I'll stay with you for all of time If I could, then I would I'll go wherever you will go Way up high, or down low I'll go wherever you will go If I could turn back time I'll go wherever you will go If I could make you mine I'll go wherever you will go I'll go wherever you will go

Now, he takes off her dress Now, let me go And I just cant look its killing me And taking control Jealousy, turning saints into the sea Turning through sick lullabies Choking on your alibis But its just the price I pay Destiny is calling me Open up my eager eyes Cause Im Mr Brightside Im coming out of my cage And Ive been doing just fine Gotta gotta be down Because I want it all It started out with a kiss How did it end up like this? It was only a kiss, it was only a kiss Now Im falling asleep And shes calling a cab While hes having a smoke And shes taking a drag Now theyre going to bed And my stomach is sick And its all in my head But shes touching his chest Now, he takes off her dress Now, let me go Cause I just cant look its killing me And taking control Jealousy, turning saints into the sea Turning through sick lullabies

Choking on your alibis But its just the price I pay Destiny is calling me Open up my eager eyes Cause Im Mr Brightside I never I never I never I never
I'M YOURS - JASON MRAZ Well you done done me and you bet I felt it I tried to be chill but you're so hot that I melted I fell right through the cracks and now I'm trying to get back Before the cool done run out I'll be giving it my bestest Nothing's going to stop me but divine intervention I reckon it's again my turn to win some or learn some I won't hesitate no more, no more It cannot wait, I'm yours Well open up your mind and see like me Open up your plans and damn you're free Look into your heart and you'll find love love love Listen to the music of the moment maybe sing with me A la peaceful melody And It's our God-forsaken right to be loved love loved love loved

Ms.brightside Im coming out of my cage And Ive been doing just fine Gotta gotta be down Because I want it all It started out with a kiss How did it end up like this? It was only a kiss, it was only a kiss Now Im falling asleep And shes calling a cab While hes having a smoke And shes taking a drag Now theyre going to bed And my stomach is sick And its all in my head But shes touching his chest

So I won't hesitate no more, no more It cannot wait I'm sure There's no need to complicate Our time is short This is our fate, I'm yours Scooch closer dear and i will nibble your ear I've been spending way too long checking my tongue in the mirror And bending over backwards just to try to see it clearer My breath fogged up the glass And so I drew a new face and laughed I guess what i be saying is there ain't no better reason To rid yourself of vanity and just go with the seasons It's what we aim to do Our name is our virtue I won't hesitate no more, no more It cannot wait I'm sure There's no need to complicate Our time is short this is our fate, I'm yours Well no no, well open up your mind and see like me Open up your plans and damn you're free Look into your heart and you'll find love love love Listen to the music of the moment come and dance

with me A l one big family (2nd time: A l happy family; 3rd time: A l peaceful melody) It's your God-forsaken right to be loved love love love I won't hesitate no more, no more It cannot wait, I'm sure There's no need to complicate Our time is short This is our fate, I'm yours No please, don't complicate Our time is short This is our fate, I'm yours No please, don't hesitate no more, no more It cannot wait The sky is your's!

Lirik B.O.B - Airplanes lyrics : [Chorus - Hayley Williams] Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars I could really use a wish right now (wish right now, wish right now) Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars I could really use a wish right now (wish right now, wish right now) (B.o.B.- Verse 1) Yeah I could use a dream or a genie or a wish

To go back to a place much simpler than this Cause after all the partying The smashing and crashing And all the glitz and the glam and the fashion And all the pandemonium and all the madness There comes a time when you fade to the blackness When you're staring at that phone in your lap And hopin' but them people never call you back But that's just how the story unfolds You get another hand Soon after you fold And when your plans unravel in the sand What would you wish for if you had one chance? So airplanes airplanes Sorry I'm late I'm on my way So don't close that gate If I don't make that Then I switch my flight And I'll be right back at it By the end of the night http://liriklagutop.blogspot.com (Chorus - Hayley Williams) [B.o.B - Verse 2] Yeah Yeah Somebody take me back to the days Before this was a job Before I got paid Before it ever mattered what I had in my bank Yeah back when i was trying to get a tip at

Subway Back when I was rapping for the hell of it But now days we rapping to stay relevant I'm guessing that if we can make some wishes out of airplanes Then maybe oh maybe I'll go back to the days Before the politics that we call the rap game And back when ain't nobody listened to my mixtape And back before I tried to cover up my slang But this is for decater What's up Bobby Ray So can I get a wish to end the politics And get back to the music that started this shit So here I stand And then again i say I'm hoping we can make some wishes out of airplanes Hoobastank - The Reason Lyrics

I'm sorry that I hurt you It's something I must live with everyday And all the pain I put you through I wish that I could take it all away And be the one who catches all your tears That's why I need you to hear I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is You [x4] I'm not a perfect person I never meant to do those things to you And so I have to say before I go That I just want you to know I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is you I've found a reason to show A side of me you didn't know A reason for all that I do And the reason is you James Blunt - You're Beautiful pop! Lyrics

She smiled at me on the subway. She was with another man. But I won't lose no sleep on that, 'Cause I've got a plan. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. I saw you face in a crowded place, And I don't know what to do, 'Cause I'll never be with you. Yeah, she caught my eye, As we walked on by. She could see from my face that I was, Fucking high, And I don't think that I'll see her again, But we shared a moment that will last till the end. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. I saw you face in a crowded place, And I don't know what to do, 'Cause I'll never be with you. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. There must be an angel with a smile on her face, When she thought up that I should be with you. But it's time to face the truth, I will never be with you. Maroon 5 - She Will Be Loved Lyrics

I'm not a perfect person As many things I wish I didn't do But I continue learning I never meant to do those things to you And so I have to say before I go That I just want you to know I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is you

My life is brilliant. My love is pure. I saw an angel. Of that I'm sure.

Beauty queen of only eighteen She had some trouble with herself He was always there to help her She always belonged to someone else I drove for miles and miles And wound up at your door I've had you so many times but somehow I want more I don't mind spending everyday Out on your corner in the pouring rain Look for the girl with the broken smile Ask her if she wants to stay awhile And she will be loved She will be loved Tap on my window knock on my door I want to make you feel beautiful I know I tend to get insecure It doesn't matter anymore It's not always rainbows and butterflies It's compromise that moves us along My heart is full and my door's always open You can come anytime you want I don't mind spending everyday Out on your corner in the

pouring rain Look for the girl with the broken smile Ask her if she wants to stay awhile And she will be loved She will be loved I know where you hide Alone in your car Know all of the things that make you who you are I know that goodbye means nothing at all Comes back and begs me to catch her every time she falls Halley bannet-way back into love
I've been living with a shadow overhead, I've been sleeping with a cloud above my bed, I've been lonely for so long, Trapped in the past, I just can't seem to move on! I've been hiding all my hopes and dreams away, Just in case I ever need them again someday, I've been setting aside time, To clear a little space in the corners of my mind! [Chorus] All I want to do is find a way back into love. I can't make it true without a way back into love. Oooooh. I've been watching but the stars refuse

to shine, I've been searching but I just don't see the signs, I know that it's out there, There's got to be something for my soul somewhere! I've been looking for someone to she'd some light, Not somebody just to get me through the night, I could use some direction, And I'm open to your suggestions. [Chorus] All I want to do is find a way back into love. I can't make it through without a way back into love. And if I open my heart again, I guess I'm hoping you'll be there for me in the end! Oooooooh, Ooooooh, Ooooooh. There are moments when I don't know if it's real Or if anybody feels the way I feel I need inspiration Not just another negotiation [Chorus] All I want to do is find a way back into love, I can't make it through without a way back into love, And if I open my heart to you, I'm hoping you'll show me what to do, And if you help me to start again, You know that I'll be there for you in the end!

Poker face-lady gaga

Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah Mum mum mum mah I wanna hold em like they do in Texas Plays Fold em let em hit me raise it baby stay with me, I love it Luck and intuition play the cards with Spades to start And after hes been hooked Ill play the one thats on his heart Oh, oh, oh Ill get him hot, show him what Ive got Oh, oh, oh Ill get him hot, show him what Ive got Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) I wanna roll with him a hard pair we will be A little gambling is fun

when youre with me, I love it Russian Roulette is not the same without a gun And baby when its love if its not rough it isnt fun, fun Oh, oh, oh Ill get him hot, show him what Ive got Oh, oh, oh Ill get him hot, show him what Ive got Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) (Mum mum mum mah) (Mum mum mum mah) I wont tell you that I love you Kiss or hug you Cause Im bluffin with my muffin Im not lying Im just stunnin with my loveglue-gunning Just like a chick in the casino Take your bank before I pay you out

I promise this, promise this Check this hand cause Im marvelous Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) Cant read my, cant read my No he cant read my poker face (Shes got to love nobody) P-p-p-poker face, p-ppoker face P-p-p-poker face, p-ppoker face (Shes got to love nobody)

P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) P-p-p-poker face, p-ppoker face (Mum mum mum mah) Leona Lewis - Bleeding Love Lyrics Closed off from love I didnt need the pain Once or twice was enough And it was all in vain Time starts to pass Before you know it youre frozen But something happened For the very first time with you My heart melts into the ground Found something true And everyones looking round Thinking Im going crazy But I dont care what they say Im in love with you They try to pull me away But they dont know the truth My hearts crippled by the vein That I keep on closing You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding

I keep, keep bleeding love Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open Trying hard not to hear But they talk so loud Their piercing sounds fill my ears Try to fill me with doubt Yet I know that the goal Is to keep me from falling But nothings greater Than the rush that comes with your embrace And in this world of loneliness I see your face Yet everyone around me Thinks that Im going crazy, maybe, maybe But I dont care what they say Im in love with you They try to pull me away But they dont know the truth My hearts crippled by the vein That I keep on closing You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding I keep, keep bleeding love Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open And its draining all of me Oh they find it hard to believe Ill be wearing these scars For everyone to see

I dont care what they say Im in love with you They try to pull me away But they dont know the truth My hearts crippled by the vein That I keep on closing You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding I keep, keep bleeding love Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding I keep, keep bleeding love Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love